آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۱۰۵۶۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز خبر داد
سرهنگ محبی پور گفت: به مناسبت یوم‌الله سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر و روز مقاومت و پیروزی، ده‌ها برنامه از سوی سپاه ناحیه ثارالله شیراز برگزار می‌شود.
به گزارش تنویر سپاه ناحیه ثارالله،سرهنگ اسماعیل محبی‌پور فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز به تشریح برنامه‌های سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر  پرداخت و گفت: بدین مناسبت مسابقات ورزشی جام پیروزی _مقاومت در ۸ رشته ورزشی و با شرکت ۸۱۰ نفر ورزشکاردر روز سوم خرداد برگزار شده و طی مراسمی از برگزیدگان این مسابقات تجلیل به عمل خواهد آمد.

سرهنگ محبی پور تجلیل از خانواده‌های شهدای عملیات بیت‌المقدس را از دیگر برنامه‌های این ایام عنوان كرد و گفت: برپایی نمایشگاه عکس ویژه فتح خرمشهر، بازدید از اماکن گردشگری، غباروبی قبور شهدا و برپایی ایستگاه صلواتی از دیگر برنامه‌های درنظر گرفته شده برای این ایام هستند.

وی  در ادامه سخنان خود با یادآوری حماسه‌آفرینی رزمندگان در طول دوران دفاع مقدس گفت: رزمندگان استان فارس از اولین کسانی بودند که پرچم پیروزی فتح خرمشهر بر مسجد جامع خرمشهر برافراشتند.

وی افزود: رزمندگان در عملیات بیت‌المقدس پیروزی فتح خرمشهررا رقم زدند که بچه‌های استان فارس نیز در كنار سایر رزمندگان در این عملیات ایثارگری کردند، لذا فتح خرمشهر مربوط به یک روز نیست بلكه حماسه ماندگاری است كه تا ابد در تاریخ خواهد ماند.

نام:
ایمیل:
* نظر: