پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۱:۳۷:۲۸
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۱۰۵۶۹۱
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۹
کانون بسیج مهندسین شهرستان کازرون بمناسبت سوم خرداد، سالروز آزادساری خرمشهر بیانیه ای صادر نمود.
به گزارش بسیج مهندسین فارس:کانون بسیج مهندسین شهرستان کازرون بمناسبت سوم خرداد، سالروز آزادساری خرمشهر بیانیه ای صادر نمود.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فتح خرمشهر حادثه‌اي بزرگ و فراموش نشدني در تاريخ انقلاب و ميهن اسلامي به‌شمار مي‌رود. مقام معظم رهبری

سوم خرداد، یادآور دلاور مردی و ایثار شهیدان، استقامت و پایداری ملت ایران، شجاعت و شهامت فرماندهان و از خودگذشتگی رزمندگان ارتش اسلام و اوج خداباوری و خلوص امام شهیدان خمینی کبیر (ره) است که فرمود: خرمشهر را خدا آزاد کرد. آزادسازی خرمشهر تجلی قدرت لایزال الهی بود که در طرح عملیاتی غرورآفرین کربلای ۳ و به دست توانای مردم خداجو و مؤمن، با اقتدا به مولای متقیان (ع) و با رمز علی ابن ابیطالب (ع) به نام مقدس بیت المقدس ظهور کرد.

سوم خرداد یک حماسه ملی است. حماسه حضور مردم در جشن پس از پیروزی، لذا پاسداشت فتح خرمشهر در گرو پاسداشت حضور مردمی در همه صحنه‌ها است. عملیات پیروزمند بیت‌المقدس و آزادی خرمشهر در سوم خرداد ماه سال ۱۳۶۱ پیدایش وضعیت نوینی در صحنه سیاسی نظامی جنگ تحمیلی هشت ساله و تحولات آینده خاورمیانه رقم زد.

سوم خرداد در واقع سرود مقاومت مردم مسلمان ایران و تصویر تمام قد وفاداری به امام راحل و ولایت مداری مردمی است که در راه دفاع از اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی تا پای جان ایستادند تا خورشید اقتدار و امنیت به پهنای ایران اسلامی بتابد و دشمن از تهاجم و تعرض به این مرز و بوم برای همیشه مأیوس بماند.

آری، حماسه سوم خرداد را می توان یکی از بزرگترین و مهمترین رویدادها و دستاوردها در میان روزهای دفاع مقدس برشمرد و اگر بخواهیم از آثار دفاع مقدس محافظت و به نسل‌های آینده منتقل کنیم بایستی حماسه آزاد سازی خرمشهر را به نحو شایسته‌ای برای نسل جوان تبیین کنیم.

امروز نیز دلاورمردان نیروهای مسلح و ملت غیور و همیشه در صحنه و شهید پرور ایران اسلامی با تمسک به سیره نبوی و نصب‌العین قرار دادن فرامین ولی امر مسلمین جهان و فرماندهی معزز کل قوا حضرت امام خامنه ای عزیز همچون کوهی استوار در برابر زیاده‌خواهی و یاوه‌سرایی دشمنان ایستاده و آماده جانفشانی هستند.

کانون بسیج مهندسین شهرستان کازرون با تبریک و تهنیت سالروز این نصر بزرگ الهی به محضر فرماندهی معزز کل قوا حضرت آیت الله امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی)، فاتحان خرمشهر، خانواده معظم شهدا، رزمندگان، ایثارگران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس و مردم شهید پرور ایران اسلامی، عزت، اقتدار و توفیقات روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و طول عمر با برکت مقام معظم رهبری را از درگاه خداوند منان مسئلت نموده و تأکید دارد که تنها راه سربلندی و عزت میهن اسلامی اقتدا به ولایت، حفظ فرهنگ و معارف دفاع مقدس و تقویت اتحاد و استفاده توان و ظرفیت داخلی می باشد.

/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: