آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۵۶۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۴
نامه بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان شیراز به رئیس جمهور؛
بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان شهیدمطهری(ره) شیراز در نامه ای به رئیس جمهور خواستار عملیاتی شدن سیاست های اقتصاد مقاومتی و پایان دادن به مشکلات سه سال اخیر شدند.
بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان شهیدمطهری(ره) شیراز در نامه ای به رئیس جمهور خواستار عملیاتی شدن سیاست های اقتصاد مقاومتی و پایان دادن به مشکلات سه سال اخیر شدند. متن نامه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
 
به رئیس جمهور محترم و همه‌ی کسانی که در دولت آینده شرکت خواهند داشت سفارش و تأکید میکنم که کار و تلاش پرانگیزه و اندیشیده و جوانانه را برای برطرف کردن مشکلات کشور در پیش گیرند و لحظه‌ای از این خط مستقیم غفلت نکنند. رعایت قشرهای ضعیف، توجه به روستاها و مناطق فقیر، در نظر گرفتن اولویتها، برخورد با فساد و با آسیبهای اجتماعی، باید در صدر برنامه‌ها قرار گیرد.
 عزت ملّی و رعایت حکمت در ارتباطات جهانی و اهتمام به اقتدار بین‌المللی نیز از جمله‌ی اولویتهای مدیریت انقلابی و اسلامی است.
پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی پس از انتخابات ریاست جمهوری و شوراها ۳۰ / ۲ / ۱۳۹۶

جناب آقای دکتر حسن روحانی رییس جمهور منتخب دولت دوازدهم

ضمن عرض سلام و تبریک خدمت شما نامزد محترم ریاست جمهوری دولت دوازدهم که حال با کسب آراء اعتماد ۵۶ درصد مردم به عنوان رییس جمهور دولت دوازدهم برگزیده شده اید.

حال که به پشتوانه خون مطهر شهدای انقلاب اسلامی، علي رغم تلاش های دول غربی مبنی بر به حاشیه راندن حضور مردم در انتخابات، مردم نجیب کشورمان با حضوری تاریخی تجدید میثاقی مجدد با نظام و رهبری کردند و مشت محکمی بر دهان ایادی کفر زدند، به شکرانه این اعتقاد و اعتماد مردمی به نظام مقدس اسلامی، جنبش جوان انقلابی، لازم میداند در راستای تحقق دولت اسلامی و به نشانه سپاسگزاری دولت از ۵۶ درصد رای دهنده به رییس جمهور منتخب و در راستای جلب اعتماد ۳۷ درصد مردم رای دهنده به سایر نامزدها که منتقدین به وضع موجود هستند نکاتی خیر خواهانه را متذکر شود که قطعاً توجه اعتقادی دولت دوازدهم به این نکات میتواند زمینه بهروزی مردم عزیز ایران اسلامی را فراهم کرده و آنان را شيرين کام کند.

۱_یکی از بزرگترین مشکلات که در دولت یازدهم گریبان گیر مردم شریف ایران اسلامی بود، معضل بیکاری مفرط، تعطيلی کارخانه ها و شرکت های تولیدی بود که علاوه بر کوچک شدن سفره اقتصادی مردم، سرخوردگی ناشی از بیکاری موجی از نا امیدی را در جامعه پدید آورد، از شما خواستاریم با حمایت عملیاتی از تولید داخلی و ایجاد زمینه های اشتغال مولد گامی بلند در مسیر توازن اقتصادی جامعه بردارید.

۲_  از مهمترین مشکلاتی که در سه سال مختوم به سال ۹۶ مردم را رنج داده است پدیده هایی نوظهور  با نام هايي چون: نجومی خواران، رانت خواران، فراریان مالیاتی، مفسدان عظیم اقتصادی و... است که متاسفانه در چشم برخی به جای منفور شدن، نور چشمی شده اند و ذخیره نظام لقب گرفته اند، لذا از شما رییس جمهور منتخب خواستاریم ضمن شناسایی زمینه های پدید آوردنده این خطرات نوظهور، با برخورد قاطعانه و انقلابی، دیواری حائل بین بیت المال مسلمین و این حرامخواران از خدا بی خبر بکشید

۳_تعلیم و تربیت به عنوان عناصر پیش برنده جوامع همواره مورد توجه نظام های حکومتی مختلف بوده است. در کشور عزیزمان ایران متناسب با ارزش های اصیل ایرانی سلامی اسنادی جهت بارورتر شدن نظام آموزش و پرورش از سوی کارشناسان خِبره  کشور از جمله سند تحول بنیادین آموزش و پرورش  و.... به تصویب رسید که متاسفانه نه تنها در دولت یازدهم پیشرفت آنچنانی در عملیاتی شدن آن دیده نشد بلکه با امضاء سندی موهن چون ۲۰۳۰ به اندیشمندان تدوین کننده سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که جوشنده نظام اسلامی ایرانی بود توهین شد و گامی در راستای اسلام زدایی از سیستم آموزش و پرورش برداشته شد، از شما رییس جمهور محترم در خواست داریم طبق قانون اساسی جمهوری اسلامی و تاکیدات پیاپی مقام معظم رهبری و صاحب‌نظران تربیت اسلامی بر اجرای اسناد ملی همت گمارده و با عدول از تعلیم و تربیت غربی، دستگاه های اجرایی آموزشی را مکلف به حرکت در مسیر مطهر اسلام انقلابی کنید.

۴_  یکی از مهمترین نکات قابل توجه که دولت دوازدهم باید به آن عنایت ویژه داشته باشد، اهتمام ویژه به حفظ و دفاع از عزت ملی است. متاسفانه در سه سال گذشته شاهد اتفاقاتی تلخ و دلخراش بودیم که دردی ناتمام را بر دل مردم عزیز ایران اسلامی نشانه رفت.
حادثه تلخ فرودگاه جده و هتک حرمت به دونوجوان عزیز ایرانی،حادثه غمبار سقوط جرثقیل و کشته شدن شائبه انگیز هموطنانمان در این حادثه، واقعه دردناک مِنی و کشته شدن چند صد نفر از حجاج بیت الله الحرام به دلیل بی کفایتی حکام نالایق سعودی، هتک حرمت آزار دهنده به بانوان ایرانی در گرجستان و... تصاویر دردناکی را در ذهن مردم عزیزمان نشانده که جایگاه عزت ملی مردم سرافرازمان را مخدوش کرده، از شما رییس جمهور محترم خواستاریم ضمن ایجاد زمینه ارتباط عزتمندانه با همسایگان، نسبت به حفظ احترام و عزت ملی، مردم ولایتمدار کشورمان در مناسبات بین‌المللی اهتمام ورزیده و به عنوان نماینده حقیقی اسلام، با هتاکان توهین کننده به مردان و زنان مسلمان به احسن وجه، شجاعانه و به دور از روحیه منفعلانه سازش کارانه برخورد کنید. 
 
ان شاء الله با استمداد از رهنمود های پدرانه و داهیانه مقام معظم رهبری و به کار بستن توصیه های حضرت در عملیاتی شدن سیاست های اقتصاد مقاومتی همت گمارده تا ان شاء الله گامی بلند و موثرحل واقعی مشکلات مردم به دور از فضای شعاری برداشته شود.
 
والسلام علی من اتبع الهدی
بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان شهیدمطهری(ره) شیراز
نام:
ایمیل:
* نظر: