کد خبر: ۱۰۵۶۹۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۸
فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول ا...(ص) شیراز
سرهنگ پاسدار سید حسین حسینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت محمد رسول ا...(ص) شیرازعصر دیروز در مراسم گرامی داشت سوم خرداد سالروز عملیات بیت المقدس کنار مرقد مطهر شهدای گمنام شهرک گلستان بیان داشت:پیام آزاد سازی خرمشهر اراده الهی برتر از همه ارادها می باشد.
وی ضمن گرامی داشت یاد  و خاطره شش هزار شهید عملیات بیت المقدس که با رمز یا علی بن ابیطالب (ع) انجام شد گفت:بعد از عملیات بیت المقدس که در سوم خرداد سال1361انجام شد و 5هزار کیلومتر مربع از  سرزمین کشورمان از دست دشمن متجاوز بیرون آمد باعث شد که توپخانه دشمن از تیررس شهرهای همچون آبادان ،حمیدیه،بوستان،اهواز و... بیرون آید.
وی افزود:رزمندگان اسلام با مجاهدت ،اخلاص،توکل برخدا،نصرت و اراده الهی توانستند بر دشمن پیروز شوند و عملیات غرور آفرین بیت المقدس را رقم بزنند و امروز هم با اراده الهی و توکل برخدا با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری خرمشهر ها در پیش داریم.
وی تصریح نمود: پیام فتح خرمشهر را اگر امروز به کار بگیریم قله ها را خواهیم گذراند و پیمودن مسیر سخت  با اتکا به عملیات های همچون بیت المقدس با نصرت الهی هموار خواهد شد.
فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول ا...(ص) شیراز در ادامه با توجه به انتخابات اخیر ریاست جمهوری و شورای شهر بیان نمود:رای بیش از 71درصد مردم در انتخابات رای به نظام جمهوری اسلامی می باشدو حضور مردم در صحنه های انقلاب در تجلی کشور ستودنی می باشد و ان شاءا... که دولتمردان بتوانند به قول هتایشان عمل نمایند و مشکلات جامعه و ملت را  حل کنند.
وی در ادامه خطاب به فعالان فرهنگی در کشورگفت: اگر ملت با جنگ سخت  دشمن را در هشت سال دفاع مقدس  با توکل و اراده الهی زمین گیر نمودنند امروز نیز باید با همان روحیه انقلابی در مقابل جنگ نرمی که دشمن شبانه روز برنامه ریزی علیه نظام و جوانان ما انجام می دهد  باید ایستادگی و مقابله نمود.
در ادامه یادگار هشت سال دفاع مقدس برادر آرام با روایتگی عملیات بیت المقدس حال و هوای مجلس را شهدایی و نورانی نمود و در پایان با حضور امام جمعه موقت شهر شیراز حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن مرادی از 4 خانواده  شهید عملیات  بیت المقدس شهیدان سید رضا موسوی ، بهروز ولا، محمد مهدی پروانه شیرازی و سید حسن زهرایی تجلیل به عمل آمد.
نام:
ایمیل:
* نظر: