جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۷:۰۶:۲۹
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۱۰۵۷۱۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲
ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان:
به همت حوزه مقاومت بسیج فجر و فرهنگی اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان مراسم جشن و گرامیداشت فتح خرمشهر در ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان و با حضور بسیجیان این شهرستان برگزار گردید.
به گزارش تنویر ارسنجان، این مراسم با حضور سخنران کشوری،سردار الله نور نورالهی از اساتید دانشگاه امام حسین (ع)،اعزه روحانیت به خصوص امام جمعه محترم شهرستان ارسنجان،مسئول محترم نمایندگی ولی فقیه در ناحیه ارسنجان،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان و با حضور پرشور بسیجیان شهرستان مزین شده بود.
مراسم با اقامه نماز مغرب و عشا به امامت حجت الاسلام احمدی امام جمعه محترم شهرستان ارسنجان برگزار گردید. در ابتدا سرهنگ قادری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان ضمن خوش آمدگویی به سردار نوراللهی و تقدیر و تشکر از حضور ایشان،از تمام حاضرین در جلسه گرامیداشت سالروز سوم خرداد تقدیر به عمل آوردند.
در ادامه مراسم ،نورافشانی در محوطه ناحیه انجام شد.
در پایان، سخنران جلسه به عظمت حماسه سوم خرداد پرداختند و یاد شهیدان حماسه فتح خرمشهر به خصوص چهار شهید شهرستان ارسنجان که در این عملیات به شهادت رسیدند را گرامی داشتند.
سردار نورالهی با اشاره به فرموده حضرت امام خامنه ای(مدظله) که فرمودند:"خرمشهرها در پیش است،خود را آماده کنید."، بیان داشتند که:اگر بیست و نه سال از پایان جنگ گذشته اما همچنان حماسه های آن باعث بازدارندگی شده است، این جز ثمره خون شهیدان نمی باشد.
در ادامه افزودند: مادر دفاع مقدس و حماسه هایی که خلق کردیم به چنان باوری رسیدیم که در دنیای امروزی که ظالم پرور و مظلوم کش است، امروز عظمت ایران اسلامی کرنش می کند و اگر ما این عظمت را داریم مرهون فداکاری آن عزیزانی است که در حماسه هایی همچون فتح خرمشهر جانفشانی کردند. شهری که عراق ،چهل هزار نیروی خود را در آن مستقر کرده بود و فرزندان ما نوزده هزار از آنها را اسیر و شانزده هزار را هم به درک واصل کردند.
این استاد دانشگاه امام حسین خطاب به مسئولان کنونی نظام بیان داشتند: برای این پست های حساس،فرزندان انقلابی ما یک کربلا بر پا کردند،لذا باید حساس،موقعیت شناس و دشمن شناس بود.
در پایان اشاره فرمودند:ما امروز در جبهه بیرونی قوی هستیم اما باید در درون نظام،وحدت ،صیانت از ارزشها،فداکاری و ولایت پذیریمان روز به روز جلوه جدیدی داشته باشد و نباید به ارزشها دهن کجی کنیم تا شهدا را از خود راضی کنیم.


نام:
ایمیل:
* نظر: