آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۵۷۲۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲
جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس:
سردار گزنی گفت: آنچه شب گذشته در شیراز سومین حرم اهل بیت (علیهم السلام) در ایران اسلامی اتفاق افتاد را از یاد نخواهیم برد.
به گزارش تنویر، مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان فارس بمناسبت گرامیداشت سالروز حماسه سوم خرداد با حضور آیت الله اسدالله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس، سردار ابوالفضل گزنی جانشین فرماندهی سپاه فجر و فرماندهان نیروهای مسلح استان فارس در پادگان امام حسین (علیه السلام) شیراز برگزار شد.


سردار گزنی با گرامیداشت یاد و خاطره پانزده هزار شهید ولایتمدار استان فارس، گفت: سوم خرداد سالروز حماسه بزرگ فتح خرمشهر و موفقیت عملیات غرورآفرین الی بیت المقدس در سال 1361 است که بعنوان یک روز فراموش نشدنی در تاریخ دفاع مقدس ثبت شده است.

وی با بیان اینکه سوم خرداد نماد رشادت ها، شجاعت ها و دلاوری های رزمندگان دفاع مقدس است، خاطرنشان کرد: خرمشهر عزیز نوزده ماه در اسارت دشمن بود اما با همکاری و تعامل قرارگاه های مشترک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی ایران و سایر نیروهای مسلح عملیات الی بیت المقدس با موفقیت انجام شد.


جانشین فرماندهی سپاه فجر با بیان اینکه عملیات های غرورآفرین دوران دفاع مقدس، عزت و افتخار آفرینی ملت ایران را در پِی داشتند، افزود: سِیر موفقیت عملیات ها در دوران دفاع مقدس با موفقیت عملیات ثامن الائمه که با هدف شکست حصر آبادن صورت گرفت، آغاز شد.

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، گفت: در روز بیست و نهم اردیبهشت حماسه ای از نوع حماسه های دفاع مقدس شکل گرفت که حماسه حضور، پایداری، مقاومت و نه گفتن به استکبار جهانی بود.

سردار گزنی خاطرنشان کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) بود روز بیست و نهم اردیبهشت 96 با حضور پر رنگ و مشارکت عظیم مردم در تعیین سرنوشت خود محقق شد.


وی با تاکید بر اینکه مسئولان حضور و مشارکت مردم را در عرصه های دفاع از انقلاب اسلامی قدر بدانند و شادی و نشاط مردم را به مسائل حاشیه ای تبدیل نکنند، گفت: آنچه شب گذشته در شیراز سومین حرم اهل بیت (علیهم السلام) در ایران اسلامی اتفاق افتاد را از یاد نخواهیم برد.

جانشین فرماندهی سپاه فجر با بیان اینکه هنجار شکنیِ کسانی که حرمت حریم اهل بیت (علیهم السلام) را رعایت نکردند فراموش نخواهیم کرد، گفت: علمای استان و جامعه متدینین فارس نسبت به این گونه هنجار شکنی ها و حرمت شکنی ها واکنش مناسب نشان دهند.

شرح تصویری این مراسم را اینجا ببینید.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: