کد خبر: ۱۰۵۷۴۶
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲
همزمان با سوم خرداد ماه صورت گرفت:
همزمان با سالروز آزاد سازی فتح خرمشهر یادواره سرداران و 56 شهید شهر دژکرد از توابع شهرستان اقلید در حسینیه آل محمد (ص) با حضور امام جمعه شهرستان، فرمانده سپاه اقلید،مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه،فرماندهان نظامی و انتظامی ،مسئولین وآحاد مردم برگزار شد.

به گزارش  روابط عمومی و تبلیغات سپاه اقلید ، همزمان با سالروز آزاد سازی فتح خرمشهر یادواره سرداران و 56 شهید شهر دژکرد از توابع شهرستان اقلید در حسینیه آل محمد (ص) با حضور امام جمعه شهرستان، فرمانده سپاه اقلید،مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه،فرماندهان نظامی و انتظامی ،مسئولین وآحاد مردم برگزار شد.

در این یادوراه سردار ثنایی راد مسئول معاونت سیاسی کل سپاه در خصوص آزادسازی خرمشهر گفت:  در فتح خرمشهر که در مقابل تجاوز عراقی ها صورت گرفت تقریبا 40 روز مقاومت با ایستادگی رزمندگان ما که همراه با غیرتی معطوف به عزت بود باعث پیروزی و آزادسازی خرمشهر شد، در زمان جنگ بندگی خدا به اوج رسیده بود و ایمان راسخ بچه های ما باعث پیروزی گردید اگر ما از ایمان فاصله گرفته بودیم بدون شک شکست می خوردیم و منجر به فتح خرمشهر نمی شد رزمندگان ما خدایی شده بودند و خدا هم خرمشهر را آزاد کرد.

وی خاطرنشان کرد: در زمان جنگ تمام معادلات نابرابری می کرد بین ما و دشمن که ایمان قوی بچه های ما باعث فتح خرمشهر گردید و ما 19000هزار اسر گرفتیم آن هم اسیر مسلح اینجا بود که رزمندگان ما الگو شدند برای محرومین و حق جویان جهان این عزت و سربلندی را ما مدیون امام عزیز و خانواه محترم شهداء هستیم لذا ما باید امروز دست بوس والدین شهداء باشیم .

مسئول معاونت سیاسی کل سپاه اذعان داشت:امروز ما باید قوی باشیم به پشتوانه ملت شریف ایران که فرهنگی جهادی و شهادت طلبانه دارد قدرت علمی و اقتصادی را دارا می باشیم که باید توام با بینش و معرفت درونی باشد.

 سردار ثنایی راد در پایان افزود:مدیرت جهادی و کار جهادی باعث می شود مشکل مرم حل شود و کشور پیشرفت کند مدیران باید سعی کنند کارشان جهادی باشد مدیران باید شیفته خدمت باشند نه قدرت مسئولین محترم بار سنگینی بر روی دوش شماست و شما مدیون آحاد مرم هستید کار جهادی شما مناسبات دشمن را بر هم می زند. 


نام:
ایمیل:
* نظر: