آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۱۰۵۷۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۲
از طریق تسهیلات با سود 10درصد
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ثارالله شیرازگفت: میزان اعطای وام برای صنایع تبدیلی 5تا 15میلیون تومان با سود 10درصد می باشد.

به گزارش تنویر سپاه ناحیه ثارالله شیراز؛مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ثارالله شیراز از اعطای تسهیلات صنایع تبدیلی میوه واقتصاد مقاومتی به متقاضیان جویای کار خبرداد.

قاسم مومنی با بیان اینکه اعطای وام به متقاضیان از پنج سال پیش در بسیج سازندگی سپاه ثارالله آغاز شده است گفت: امسال در قالب اقتصادمقاومتی برای نجات آن دسته از باغدارانی که درحوزه استحفاظی ناحیه مقاومت بسیج ثارالله واقع شده اند،به صنعت تبدیلی وفرآوری وخشک کردن میوه توجه ویژه شده است.


وی تاکید کرد:ازاین طریق ما توانسته ایم ایجاد شغل کنیم وعلاوه بران،با گرفتن مجوزهای لازم وارائه مشاوره های آموزشی ،متقاضیان را یاری ومسیر را برای آنها روشن کرده ایم همچنین درزمینه احیای باغ ها از جمله ساخت استخر به منظور ذخیره آب ونیز پرورش ماهی وایجاد حوضچه ها اقدام شده است.

وی میزان اعطای وام برای صنایع تبدیلی را 5تا 15میلیون تومان با سود 10درصد ذکر کرد ودررابطه با تسهیلات اقتصاد مقاومتی نیز گفت:دررابطه با امور اقتصاد مقاومتی هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد وتولید وبسته بندی تمام محصولاتی که از طریق آب وخاک کشورمان تولید می شود،مدنظر است.

مومنی اظافه کرد: تولید وبسته بندی انواع لبنیات ،پرورش محصولات گلخانه ای ،تولید زنبور عسل ،تولیدزالو ،انواع شوریجات ،تولید ارگانیک قارچ،کود ورمی وسایر تولیدات که در کشورمان صورت می گیرد،تماما در چرخه اقتصاد مقاومتی  قرار دارد.



وی در پایان صحبت هایش با اشاره به اینکه استقبال از طرح های دریافت تسهیلات اقتصاد مقاومتی روند خوبی دارد،از متقاضیان دعوت کرد برای استفاده از این تسهیلات به پایگاه های مقاومت بسیج در مناطق ومحیط زندگی خود ودرحوزه استحفاظی ناحیه ثارالله (ع) شیراز به بسیج سازندگی  این ناحیه در بولوار پاسداران بالاتر از پادگان امام حسین (ع) مراجعه کنند. 
نام:
ایمیل:
* نظر: