آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۵۷۷۸
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۰
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کازرون:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کازرون گفت: امت حزب الله ایران حمایت کامل خود را از مردم مظلوم بحرین و رهبر شیعیان این کشور شیخ عیسی قاسم ادامه می دهد.
سجاد رئیسی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کازرون در واکنش به دستگیری آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین، در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه اکثریت مردم کشور بحرین مسلمان می باشد و از این تعداد، شیعیان  70 درصد جمعیت را شامل می شوند، اظهار داشت: متاسفانه شاهد این هستیم که با وجود اینکه شیعیان بیشترین نفرات در بحرین را تشکیل می دهند اما سهم کمی از قدرت کشور را دارا می باشند و از لحاظ امکانات رفاهی نیز در شرایط خوبی به سر نمی برند و به زبانی دیگر در واقع شیعیان بحرین از طرف حکومت آل خلیفه مورد ظلم و ستم قرار گرفته اند.
 
وی با اشاره به فشارها و محددودیت های چند روز اخیر به رهبر شیعیان بحرین گفت: در این روز ها متاسفانه شاهد این بودیم که فشار ها بر رهبر شیعیان بحرین شیخ عیسی قاسم به شدت افزایش یافته است و همچنین حکومت ال خلیفه شیعیان و طرفداران شیخ عیسی قاسم را به خاک و خون می کشند و تمام این حرکت ها از سوی حکومت بحرین همراه بود با سفر ترامپ به عربستان و دیداری که پادشاه بحرین با ترامپ داشت.
 
 عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کازرون تصریح کرد: می توان از این دیدار این برداشت را داشت که ترامپ چراغ سبز را به حکومت بحرین برای سرکوب شیعیان و از بین بردن شیخ عیسی قاسم نشان داده است.
 
رئیسی اظهار داشت: حال جای سوال است که چرا حکومت آل خلیفه به درخواست ها و نیاز های شیعیان که که بیش از هفتاد درصد جمعیت بحرین را تشکیل داده اند توجه نمی کند!؟
 
وی در پایان با تأکید بر این موضوع که امت حزب الله ایران حمایت کامل خود را از مردم مظلوم بحرین و رهبر شیعیان این کشور شیخ عیسی قاسم ادامه می دهد، گفت: اعمال حکومت آل خلیفه در سرکوب اعتراضات به حق و به جای شیعیان بحرین به شدت محکوم می شود و امید است با یاری خداوند تبارک و تعالی به زودی در بحرین حق بر باطل پیروز شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: