آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۵۷۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۱
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور کازرون:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور کازرون گفت: آل خلیفه بداند روزی به همان سرنوشت دیکتاتورهای عراق و مصر دچار خواهند شد.
محمدعلی عظایی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور کازرون با بیان اینکه با کمال تأسف حکومت بحرین در اقدامی نابخردانه و فرقه ‌گرایانه بر اساس اتهامات واهی حکم ظالمانه‌ای علیه آیت‌الله شیخ عیسی قاسم از مراجع دینی مسلمانان صادر کرده است، اظهار داشت: صدور این حکم و تعرض به محل سکونت شیخ عیسی قاسم که بعد از سفر نامیمون ترامپ به منطقه و چراغ سبز آمریکا، انگلیس و صحنه ‌گردانی حکام سعودی صورت گرفت موجب نگرانی شدید ملت شریف ایران و شیعیان شده است.
 
وی اقدامات کنونی آل خلیفه را نتیجه سفر دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به عربستان دانست و بیان داشت: حکم ظالمانه علیه برجسته‌ترین مرجع شیعیان بحرین لکه ننگی بر پیشانی رژیم آل خلیفه می باشد.
 
عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کازرون تصریح کرد: به رژیم آل خلیفه هشدار می‌دهد ادامه سیاست‌های ضد دینی در بحرین و بی ‌توجهی به مطالبات مشروع مردم نتایج غیرقابل پیش‌بینی به دنبال خواهد داشت.
 
عطایی ضمن محکوم کردن این هتاکی و جسارت رژیم سفاک و دیکتاتور و خطاب به حکومت آل خلیفه گفت: راه خود را تغییر داده و به قدرت‌های ظاهری دل خوش نکنید و صدای به حق مردم بحرین را بشنوید.
 
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور کازرون افزود: حکومت آل خلیفه مطمئن باشد که استکبار جهانی و در رأس آنها امریکا و انگلیس روزی آنها را رها کرده و آنها نیز به همان سرنوشت دیکتاتورهای عراق و مصر دچار خواهند شد و مکر الهی دامن آنها را فرا خواهد گرفت؛ پس چه بهتر که تا دیر نشده مسیر خود را تغییر داده و به ندای ملت بحرین گوش فرا دهند.
نام:
ایمیل:
* نظر: