شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۹:۵۴:۳۳
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۰۵۸۱۹
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳
به همت قسمت عقیدتی سیاسی سپاه جهرم
در طول ماه مبارک رمضان برنامه های متنوعی به جهت بالا بردن بنیه معنوی کارکنان سپاه جهرم تدارک دیده شده است.
به گزارش تنویر جهرم در اولین روز از ماه مبارک رمضان، افتتاحییه برنامه های قرآنی کارکنان سپاه آن شهرستان با سخنرانی سرهنگ محمد صادق شادمند فرمانده ناحیه و حجه الاسلام آبیار از روحانیون مدعو برگزار شد.

سرهنگ شادمند ضمن تبریک به مناسبت ماه پر خیر و برکت رمضان اظهار داشت: از مهمترین سنتهای سفارش شده در دین مبین اسلام به جای آوردن صله‌ی ارحام و دیدار با اقوام و نزدیکان علی الخصوص پدر و مادر است.

وی ضمن توصیه کارکنان برای به جای آوردن سنت حسنه‌ی صله‌ی ارحام علی الخصوص در این ماه مبارک، افزود: یکی دیگر از خصائص مومن گذشت و بخشش است که در آستانه‌ی ماه مغفرت، خوب است مومنین اگر کدورتی یا کینه ای از یکدیگر به دل دارند آن را از دل بزدایند.

سروان پاسدار محمد قناعت پیشه مسئول عقیدتی سیاسی سپاه جهرم در ادامه به تشریح برنامه های ماه مبارک رمضان پرداخت و خاطر نشان کرد: برنامه های قرآنی رمضان امسال حول محور آشنایی و تحلیل آیات امر به معروف و نهی از منکر برگزار خواهد شد.

وی ضمن بیان برگزاری کلاسهای متنوع مفاهیم، حفظ، روخوانی و روانخوانی در سطوح مختلف جهت کارکنان رسمی و وظیفه، برنامه محفل انس با قرآن را همراه با دعوت از قراء برجسته شهرستان در بقاع متبرکه یکی دیگر از برنامه های قرآنی ماه مبارک عنوان داشت که توسط قسمت روابط عمومی و تبلیغات برگزار خواهد شد.

حجه الاسلام آبیار از مربیان با سابقه‌ی بسیج و سپاه نیز در این برنامه‌ی افتتاحیه ضمن تأکید بر اهمیت واجب فراموش شده‌ی امر به معوف و نهی از منکر، آن را زیربنای حاکمیت اسللمی در اجرای حدود الهی دانست و افزود: آیات متعدد قرآنی و جنبه های مختلف عملی آن در این ماه مبارک به بحث و گفتگو گذاشته خواهد شد تا انشاالله از حرف به عمل برسیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: