کد خبر: ۱۰۵۸۲۱
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه اقلید :
همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان،ماه ضیافت الهی و بهار قرآن ،افتتاحیه کلاس های ماه مبارک رمضان در نمازخانه شهدای پاسدار با حضور فرمانده سپاه اقلید ،پایوران و سربازان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه اقلید، همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان،ماه ضیافت الهی و بهار قرآن ،افتتاحیه کلاس های ماه مبارک رمضان در نمازخانه شهدای پاسدار با حضور فرمانده سپاه اقلید ،پایوران و سربازان برگزار شد.

در جلسه افتتاحیه حاج آقا  شاطری در خصوص برکات این ماه ، دعاها و اذکار وارد شده در این ماه مطالبی عنوان کردند و گفتند:ماه مبارک رمضان یک فرصت استثنایی و یک ضیافت الهی است و طبق فرمایش پیامبر در آخرین جمعه ماه شعبان که فرمودند: ((شهرٌ دعیتم فیه الی ضیافت الله)) ،این ضیافت عمومی است ،اما طبق آیه 183 سوره بقره،که فرمودند:((یا ایها الذین امنو کتب علیکم الصیام کما کتب علی الذین من قبلکم لعلکم تتقون ))کسانی که اهل ایمان هستند ضیوف الرحمان می شوند و در آخر آیه شریفه که فرمود: ((لعلکم تتقون )) فهمیده می شود از معبر ضیافت الهی انسان مومن ،متقی خواهد شد.

 در پایان در خصوص این بیان رسول اکرم(ص) که فرمودند: افضل اعمال در این ماه ((ورع عن محارم الله ))می باشد مطالبی را در مورد تقوا و ورع بیان کردند.


.

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر: