گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۰۵۸۴۹
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۵
امام جمعه سپیدان خبر داد؛
حجت الاسلام موسوی انور؛ امام جمعه شهرستان سپیدان در جلسه شورای فرهنگ عمومی اظهار داشت :سفره کرامت امام حسن مجتبی (ع) در ماه مبارک رمضان برای اطعام ۱۲هزار نفر در شهر اردکان پهن می شود.
به گزارش تنویر سپیدان به نقل از سپیدان فردا؛جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان سپیدان باحضور شبیرزارع خفری فرماندار، حجت الاسلام والمسلمین موسوی انور امام جمعه شهرستان،سرهنگ رستمی فرمانده سپاه سپیدان و دیگر اعضای شورای تامین وجمعی از مسئولین شهرستان در سالن فرمانداری برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی انور امام جمعه سپیدان در این جلسه ضمن تبریک سالروز فتح خرمشهر اظهار داشت:درس بزرگی که میتوان از فتح خرمشهر بگیریم درس صبر،استقامت وایثار است ویکی از برکات ماه رمضان نیز صبر است که اگر ما در تمامی امورات زندگی به خواسته های خود نخواهیم رسید جز به وسیله صبر ،زیرا صبر یک فرهنگ متعالی است.

وی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ در جامعه بیان نمود:وظیفه تمام مسئولین در شهرستان، فرهنگ سازی است وهرکدام باید در حوزه کاری خود فرهنگ سازی نمایند زیرا نیازمندیهای بشر مبنای فکری وفرهنگی دارد.


امام جمعه شهرستان در ادامه ضمن بیان برنامه های فرهنگی ویژه ماه مبارک رمضان تصریح کرد:سال گذشته در ماه مبارک رمضان برنامه اطعام عمومی را در شهر اردکان برگزار نمودیم که بعد از سفره امام رضا(ع) در کشور دومین سفره بزرگ در این ایام بود که در این برنامه حدود ۶ هزار نفر را اطعام دادیم وبا استقبال خوبی روبه رو شدیم امسال نیز برای این ماه مبارک اطعام ۱۲هزار نفر را پیش بینی نموده ایم که این سفره در شب تولد امام حسن مجتبی (ع) یعنی نیمه ماه مبارک رمضان پهن خواهد شد.

شبیر زارع خفری فرماندار سپیدان نیز در این جلسه ضمن گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر اظهار داشت:در زمان جنگ تحمیلی دنیا در مقابل ایران ومردم ایران بود ومردم ایران نیز با همکاری نیروهای سپاه،ارتش وبسیجیان توانستند این روز غرور آفرین را برای همیشه خلق وماندگار نمایند.

وی با تاکید بر اجرای برنامه های فرهنگی ویژه ماه مبارک رمضان تصریح کرد:ما در این ماه باید از اصلاح خود شروع کنیم و باید تلاش نماییم برنامه های ویژه این ماه مبارک را بخوبی در شهرستان اجرا نماییم.

فرماندار سپیدان در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات سالم در شهرستان بیان نمود:اگر توفیقی در این انتخابات حاصل شد مرهون تلاش ها وزحمت های شبانه روزی دست اندرکاران برگزاری انتخابات بود که با فراهم سازی حضور حداکثری انتخابات آنچه شد که مردم ومقام معظم رهبری می خواستند.

زارع خفری ضمن تشکر از حضور حداکثری مردم وقدر دانی از تلاش های دست اندر کاران انتخابات،مردم سپیدان را در تمامی حوزه ها حامی انقلاب دانست.

وی برحضور مسئولین در نماز جمعه در ایام مبارک رمضان تاکید کردو افزود:حضور مسئولین در نماز جمعه باعث نشاط مردم وحضور در قلب آنها خواهد شد.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: