کد خبر: ۱۰۵۸۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۵:۲۹
معاون سیاسی سپاه:
معاون سیاسی سپاه گفت: تسلیحات موشکی مؤلفه‌ای بازدارنده برای اقتدار نظام اسلامی است و اگرچه ما به دنبال شهادت هستیم اما به دنبال خودکشی که نیستیم و با استفاده از مدل‌های بازدارندگی اقتدار نظام اسلامی را در برابر دشمن حفظ می‌کنیم.
به گزارش اساتید فارس، سردار رسول سنایی‌راد در دانشگاه فرهنگیان شیراز با بیان اینکه انتخابات چهار هدف راهبردی مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت را دنبال می‌کند، گفت: در انتخابات این دوره مشارکت خوبی اتفاق افتاد که بر این اساس نظام در این حیطه موفق بوده است.

وی با اشاره به نجابت مردم و اقتدار نظام جمهوری اسلامی افزود: امنیت نیز به یمن این دو مؤلفه با توجه به ناکامی ترفند دشمن در بی‌ثبات‌سازی موفق بوده است.

معاون سیاسی سپاه گفت: رقابت سیاسی نیز با توجه به درک مردم از مسائل روز و میتینگ‌های انتخاباتی از رشد خوبی برخوردار بوده است.

سنایی‌راد با بیان اینکه مشارکت به معنای اقتدار نظام است، تصریح کرد: در شرایطی که رئیس‌جمهور امریکا به منطقه سر می‌زند و قدرت تسلیحاتی عربستان را تقویت می‌کند حضور مردمی از پشتوانه بالایی برای اقتدار نظام برخوردار است.

وی با اشاره به پایگاه اجتماعی رأی‌دهندگان گفت: ما در هر انتخابات چند تیپ و پایگاه رأی‌دهنده داریم، پایگاهی که به‌صورت ثابت در هر انتخابات رأی می‌دهند، تیپ اجتماعی شناور که هر دوره بر اساس سلایق و نیازهای خود به سمت یک کاندیدا می‌روند و جذب پایگاه سیاسی آن کاندیدا می‌شوند.

معاون سیاسی سپاه گفت: این فضای دموکراسی است که توده مردم بر اساس قضاوت خود به یک کاندیدا با شعار و سلیقه سیاسی رأی می‌دهند و البته باید اعتراضات نیز از مسیر قانونی خود پیگیری شود نه اینکه مثل سال 88 در وسط خیابان و حتی سلطنت‌طلبانی که رأی نداده بودند به دنبال آشوب فضا بودند.

سنایی‌راد بیان کرد: مدیران قوی مؤلفه‌های قوی را اجرا می‌کنند.

وی با اشاره به ساخت سلاح موشکی گفت: تسلیحات موشکی مؤلفه‌ای بازدارنده برای اقتدار نظام اسلامی است و اگرچه ما به دنبال شهادت هستیم اما به دنبال خودکشی که نیستیم و با استفاده از مدل‌های بازدارندگی اقتدار نظام اسلامی را در برابر دشمن حفظ می‌کنیم.

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: