جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۰:۳۵:۵۲
آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۵۸۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲
مسئول گروه سرود طاها لارستان:
مسئول گروه سرود طاها لارستان از تولید نماهنگ «قرار من» به کارگردانی مهدیار عقابی و پخش آن در ماه مبارک رمضان از طریق رسانه ملی خبر داد.
به گزارش تنویر،احسان تابنده در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در لارستان با بیان اینکه نماهنگ «قرار من» میهمان لحظه‌های زیبای رمضانی مردم کشور است، اظهار داشت: این نماهنگ به کارگردانی مهدیار عقابی، به تهیه‌کنندگی خانه موسیقی بسیج و با تلاش بیش از ٥� نفر از عوامل تولید در رمضان ٩٦ در رسانه‌های ملی منتشر می‌شود.
مربی فنی  گروه طاها افزود: قطعا حضور مهدیار عقابی به عنوان کارگردان در این پروژه که تاکنون توانسته، نماهنگ ارغوان، چای روضه، اربعین تا اربعین، اشتیاق و قطار قم - مشهد را به نحوی شایسته از خود منتشر کند، می‌تواند اتفاقات خوبی را در نماهنگ «قرار من» برای این گروه به دنبال داشته باشد.
وی با  بیان اینکه موسیقی و فضای هنر در عمل ارزش نیست بلکه باید در راستای ارزش پیش رود، اظهار داشت: خوشبختانه با تعهد هنرمندان نوجوان و جوان گروه طاها تاکنون اتفاقات بزرگی از سوی این مجموعه در رسانه‌های کشور و به نام لارستان شکل گرفته است.
تابنده افزود: پس از انتشار نماهنگ‌های گروه طاها از صداوسیمای کشور و اجراهای ملی در استان‌های مختلف، این مجموعه روندی را دنبال می‌کند که رسالت فضای هنری لارستان را بیش از پیش به تصویر بکشد.
مسئول گروه هنری طاها لارستان که جریان‌سازی هنر مردمی را به خوبی از قاب تلویزیون برای مخاطبان عرضه داشته است، افزود: پس از ساخت نماهنگ «آسمان هشتم» در حرم امام رضا (ع) و «حریم تا حرم» ویژه مدافعان حرم که بسیار از سوی رسانه‌ها مورد تحسین قرار گرفت، بستر ورود کارگردانان و تیم‌های تولیدی موفق در کنار این گروه فراهم شده است.

وی در پایان از پویایی و حرکت‌های آینده مجموعه هنری طاها لارستان گفت و خاطرنشان کرد : پیشرفت‌های کاری این گروه در 3 سال گذشته گویای ایده خلاقانه  و تعهد عوامل این مجموعه است و ١١ تولید تلویزیونی با همکاریخانه موسیقی بسیج و حوزه مقاومت بسیج شهدا سپاه ناحیه لارستان نشان دهنده مسیر حرکتی این گروه در جهت اعتلای فرهنگ اسلامی است.
نام:
ایمیل:
* نظر: