جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۶:۲۷:۳۹
کد خبر: ۱۰۵۸۹۱
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۹
مدیر مرکز فضای مجازی شباب سپاه بقیه الله (عج)شیراز خبرداد:
علیرضا نیک جو از برگزاری مسابقه بزرگ عکس کشوری "رمضان امسال" با موضوع افطاری ساده توسط مرکزفضای مجازی شباب سپاه بقیه الله(عج)شیراز در مورخه 08/03/1396 لغایت 04/04/1396 در پیام رسان ملی سروش خبر داد.

نیک جو گفت: پس از برگزاری موفق اولین مسابقه کشوری سال 1396 با عنوان خانه های نور که با موضوع مساجد برگزار شده بود این مسابقه به عنوان دومین مسابقه بزرگ کشوری سپاه ناحیه بقیه الله(عج)شیراز در پیام رسان سروش می باشد که هدف از برگزاری این مسابقه را تشویق و ترغیب عامه مردم جهت استفاده از برنامه های کاربردی ایرانی و حمایت از تولیدات ملی و ترویج سبک زندگی اسلامی در ماه مبارک رمضان با موضوع افطاری ساده دانست.

وی ادامه داد که مسابقه عکس رمضان امسال در چهار محور برگزار می گردد که عبارت اند از:

1.تصاویر افطاری ساده در مساجد و حسینیه ها و پایگاه های مقاومت بسیج و دیگر ارگان ها

2. تصاویر سفره های افطار شخصی

3. تصاویر ایستگاه های پخش افطاری ساده در سطح شهر ها

4. تصاویر افطاری های ساده دورهمی دانشجویی،دانش آموزی

علاقه مندان جهت شرکت در این مسابقه می توانند تصاویر خود را در بازه زمانی 08/03/1396 لغایت 04/04/1396 تصاویر خود را به کانال مسابقه در پیام رسان ملی سروش ارسال نمایند.

 آدرس کانال مسابقه:sapp.ir/mosabegheh96


لینک دانلود پیام رسان ملی سروش(اندروید):dl.sapp.ir


لینک دانلود پیام رسان ملی سروش(ایفون):ios.sapp.ir

نیک جو گفت کلیه تصاویر ارسالی پس از بررسی توسط کارشناسان عکاسی در کانال مسابقه به نمایش عموم گذاشته خواهد شد و در پایان به پنج تصویر برتر که توسط کارشناسان عکاسی انتخاب شده باشند جوایزی از طرف سپاه بقیه الله (عج)شیراز اهدا می گردد.
نام:
ایمیل:
* نظر: