آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۱۰۵۸۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز اعلام کرد:
حجت‌الاسلام ابراهیم مصطفوی گفت: جزءخوانی قرآن كریم هر روز صبح در ایام ماه مبارك رمضان دراین ناحیه برگزار می گردد.
به گزارش تنویر سپاه ناحیه ثارالله،حجت‌الاسلام ابراهیم مصطفوی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز امروز، ۷ خردادماه با بیان اینكه ماه مبارك رمضان، ماه برکت، رحمت و مغفرت و از برترین و با فضیلت‌ترین ماه‌های سال است، به تشریح برنامه‌های این ناحیه از سپاه در این ایام پرداخت.

وی با بیان اینكه در این ایام هر روز صبح به مدت یكساعت برنامه‌های معنوی ویژه كاركنان سپاه برگزار می‌شود، گفت: كلاس ترجمه و مفاهیم قرآن كریم با تدریس حجت‌الاسلام عابدی، مدیر حوزه‌های علمیه فارس در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه هر هفته ویژه كاركنان سپاه ثارالله(ع) برگزار می‌شود.

مصطفوی ادامه داد: همچنین كلاس اخلاق با تدریس حجت‌الاسلام محمد شریفانی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های فارس در روزهای یكشنبه و سه‌شنبه در این ناحیه برگزار خواهد شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز با تصریح اینكه، علاوه بر این‌ها جزءخوانی قرآن كریم هر روز صبح در ایام ماه مبارك رمضان در ابتدای كلاس‌های این ایام برگزار می‌شود، از برگزاری محفل انس با قرآن در روزهای پنج‌شنبه ماه مبارك رمضان در این ناحیه از سپاه خبر داد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه روزه گرفتن رحمت و برکت به بار می‌آورد و انسان با ظاهری پاک برای لیالی قدر آماده می‌شود، گفت: در این ماه فرصت انس با مسجد بیش از پیش فراهم است و این مسئله موجب ترمیم روح انسان می‌شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: