آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۵۹۱۴
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۱
مسئول بسیج دانشجویی کازرون:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه کازرون با اشاره به راه‌اندازی قرارگاه انتخاباتی بصیر در بسیج دانشجویی کازرون گفت: در این قرارگاه با هدف ایجاد شور و نشاط سیاسی و کمک به دانشجویان در انتخاب فرد اصلح برنامه‌های مختلفی در سطح دانشگاه‌های کازرون در قالب‌های مختلف تدارک دیده شده‌است.

به گزارش تنویر، محسن رحمانی، مسئول بسیج دانشجویی شهرستان کازرون در گفت و گو با خبرگزاری دانشجو، با اشاره به انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری، گفت: بدون شک دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ایران مهم ترین رویداد سیاسی جهان در سال جاری محسوب می شود.

 

وی با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری برای دشمنان نظام، گفت: بازیگران بی شماری از سلطنت طلب و منافق تا فتنه گر و سرویس های اطلاعاتی بیگانه در تلاش هستند تا در این انتخابات خلل به وجود آورند.

 

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان کازرون با اشاره به آرایش موجود در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان داشت: اگر بخواهیم تعارف را کنار بزنیم در این دوره از انتخابات رقابت بین دو جریان "انقلابی" و "غیرانقلابی" است.

 

رحمانی با اشاره به بداخلاقی های تبلیغاتی جریان غیرانقلابی، تصریح کرد: از آنجایی که دست جریان غیرانقلابی از ارائه برنامه خالی است در تبلیغات خود به اقدامات غیراخلاقی روی آورده اند.

 

وی افزود: متوسل شدن به خوانندگان و کارگردانان معلوم الحال و ایجاد تفرقه میان شعیه و سنّی از مصادیق این بداخلاقی هاست که اوج ضعف این جریان را ثابت می کند.

 

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان کازرون با انتقاد شدید از کسانی که در هم صدایی با دشمن، اقتدار نظامی و شهرک های موشکی سپاه را زیر سئوال می برند، خاطرنشان کرد: جای سئوال است که چرا برخی با دشمن هم صدا می شوند و شهرک ها و آزمایشات موشکی و توانمدی های نظامی کشورمان را زیر سوال می برند.

 

رحمانی تصریح کرد: سایه شوم جنگ را فلان قراداد از سر مردم برنداشت بلکه حضور همیشگی مردم در صحنه و تلاش های شبانه روزی نیروهای نظامی و امنیتی بود که جرآت جنگ به دشمن را نداد.

 

وی با بیان اینکه هر وقت که انقلابیون بر سر کار آمدند عزّت، امنیت، صلح و آرامش در کشور بیشتر شده است، عنوان داشت: مردم دیدند افرادی که با شعار بازگشت عزت به پاسپورت ایرانی سرکارآمدند چگونه سفیرشان را در سازمان ملل راه ندادند؛ نامزدهای ریاست جمهوری در این خصوص واقعیت ها را بگویند و به مردم آدرس غلط ندهند.

 

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان کازرون بیان داشت: امروز مردم دغدغه معیشت دارند و کاندیداهای ریاست جمهوری بهتر است به جای رقیب هراسی و انشاءخوانی، برنامه های خود را ارائه دهند و به توضیح عملکردشان بپردازند.

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه کازرون با اشاره به راه اندازی قرارگاه انتخاباتی بصیر در بسیج دانشجویی کازرون گفت: در این قرارگاه با هدف ایجاد شور و نشاط سیاسی و کمک به دانشجویان در انتخاب فرد اصلح برنامه های مختلفی در سطح دانشگاه های کازرون در قالب های مختلف شامل کافه انتخابات، کرسی آزاد اندیشی، تریبون آزاد، نشست های سیاسی، تغذیه تابلوهای دانشجویی، انتشار نشریه، سخنرانی دانشجویان پیش از خطبه های نمازجمعه، همایش بصیرتی «انقلابیون جوان»، پاتوق مطالبه گری، اعزام دانشجو مبلغ به روستاها، گعده های خوابگاهی، مناظرات دانشجویی، اکران فیلم های سیاسی و ... تدارک دیده شده است.

 

رحمانی در پایان با یادآوری این موضوع که بسیج دانشجویی خود را متعلق به اصل نظام می داند و فعالیت های سیاسی خود را بر اساس مکتب ناب تشیّع و منویات ولایت فقیه تنظیم می کند، اظهار داشت: بسیج دانشجویی وابستگی به هر جریان سیاسی و ورود به دسته بندی های سیاسی را موجب تنزّل شأن خود دانسته و به شدّت از آن امتناع می کند.

 

وی اضافه کرد: البته همسو بودن نظرات هر گروه سیاسی با نظرات اصولی بسیج دانشجویی به منزله تنزّل جایگاه بسیج دانشجویی و وابستگی به آن حزب یا جناح نیست.

 

مسئول بسیج دانشجویی کازرون با بیان اینکه بسیج دانشجویی در هیچ انتخاباتی به نفع یا علیه فردی از نامزدها اعلام موضع نخواهد کرد، تأکید کرد: البته این موضوع به معنای عدم معرفی ملاک ها و معیارهای نامزد اصلح یا نقد کاندیداها نیست.


نام:
ایمیل:
* نظر: