آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۵۹۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۴
به همه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کازرون؛
به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کازرون مناظره دانشجویی با موضوع «بررسی عملکرد دولت یازدهم» در سالن آمفی تئاتر این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش تنویر به نقل  خبرگزاری دانشجو، به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کازرون مناظره دانشجویی با موضوع «بررسی عملکرد دولت یازدهم» در سالن آمفی تئاتر این دانشگاه برگزار شد.


از نکات جالب این مناظره عدم معرفی تشکل های دانشجویی حامی دولت جهت حضور در این مناظره بود.


توضیح آنکه باوجود درخواست های مکرر مسئولان بسیج دانشجویی به تشکل های دانشجویی حامی دولت در دانشگاه آزاد اسلامی و سلمان فارسی کازرون، این تشکل ها حاضر به معرفی نماینده خود جهت مناظره با حمیدرضا کشاورز، دانشجوی سال پنجم دکترا دامپزشکی دانشگاه آزاد کازرون و منتقد دولت نشدند.


این موضوع باعث شد که کشاورز سخن خود را بدون رقیب آغاز کند، قراردادهای محرمانه دولت، موضوع برجام، سند ۲۰۳۰، ایجاد رکود و غیره مواردی بود که این فعال دانشجویی به آن اشاره کرد؛ گرچه برخی افراد انگشت شمار حاضر در سالن  از طریق ایجاد سروصدا قصد برهم زدن جلسه و تمرکز کشاورز را داشتند؛ اما موفق به این امر نشدند.


مجری برنامه و دانشجوی منتقد عملکرد دولت بارها دانشجویان حاضر را دعوت به مناظره می‌کردند تا اینکه سرانجام یکی از دانشجویان به بالای سن آمد و به ایراد سخنانی کاملا بر خلاف موضوع مناظره پرداخت و بعد از چند دقیقه سر جای خود گذشت.


یکی دیگر از دانشجویان ترجیح داد با حضور در جایگاه مناظره، به دفاع از عملکرد دولت بپردازد؛ اما بیشتر به نقد دولت قبل اکتفا کرد و به شعرخوانی پرداخت.

 

وی نیز پاسخ سئوالاتش را از کشاورز شنید و سرجایش نشست.


چند دانشجوی دیگر نیز به اصرار کشاورز به جایگاه آمدند که هر کدام با پاسخ ها محکم و مستدل کشاورز روبرو می شدند.


گفتنی است، سخنان دانشجوی منتقد دولت، بارها با تشویق ممتد دانشجویان همراه شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: