آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۵۹۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۷
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان کازرون با صدور بیانیه‌ای از عموم ملّت خواست با حضور خود در انتخابات و برگزیدن فرد اصلح، مشت محکمی به دهان دشمنان و بدخواهان نظام وارد کنند.

به گزارش تنویر به نقل از خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان کازرون با صدور بیانیه ای از عموم ملّت خواست با حضور خود در انتخابات و برگزیدن فرد اصلح، مشت محکمی به دهان دشمنان و بدخواهان نظام وارد کنند.

 

در این بیانیه آمده است: برگزاری انتخابات در نظام اسلامی  مظهر مردم سالاری دینی است و با برگزاری هر انتخابات خونی تازه در پیکر انقلاب و نظام دمیده خواهد شد که اگر به صورت گسترده، بانشاط، با شور و شوق و همراه با امنیّت برگزار گردد موجب مصونیت کشور می شود.

 

این بیانیه با تأکید بر اینکه انتخابات مظهرخداباوری، مردم باوری و خودباوری است، می افزاید: حضور حداکثری مردم در انتخابات را موجب بالا رفتن قدرت چانه زنی دیپلمات ها در صحنه های جهانی دانسته و می نویسد: با حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای استقامت کشور در مقابل دشمنی ها زیاد می گردد و دشمن را از طمع ورزیدن فکر ضربه زدن به کشور وتوسعه و فساد و فتنه منصرف می کند.

 

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان کازرون در این بیانیه آورده است: حضور حداکثری مردم در انتخابات موضوعی بسیار مهم می باشد به گونه ای که با این مهم پایه‌ های نظام تحکیم و مستحکم می شود و آبروی ملت ایران در جهان زیاد می گردد.

 

این بیانیه می افزاید: انتخاب فرد «اصلح» موضوع مهم در هر انتخابات به ویژه انتخابات ریاست جمهوری است؛ در واقع همان گونه که حضور در انتخابات به عنوان یک تکلیف الهی محسوب می شود تلاش برای انتخاب فرد اصلح نیز به عنوان یک تکلیف الهی تلقی می گردد.

 

در این بیانیه آمده است: امروز انتخابات ریاست جمهوری صحنه رویارویی دو گفتمان «انقلابی» و «غیر انقلابی» است و کیست که نداند تنها راه برون رفت مشکلات کشور حضور مسئولان کارآمد در رأس امور اجرایی کشوراست.

 

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کازرون در پایان این بیانیه از آحاد مردم دعوت کرده است با حضور خود پای صندوق رآی و انتخاب فردی اصلح، مشت محکمی به دهان دشمنان و بدخواهان نظام وارد کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: