آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۵۹۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۵
مسئول بسیج دانشجویی شهرستان کازرون:
مسئول بسیج دانشجویی شهرستان کازرون با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر، گفت: فتح خرمشهر با ابعاد و زوایای خیره کننده و ظرفیت معنوی و ارزشی سرشار خود برای همیشه خواهد توانست الگوی ملت ایران و بلکه ملل و جوامع حق طلب و آزادیخواه در عرصه رویارویی با قدرت‌های استکباری و سلطه جو قرار گیرد.
به گزارش تنویر، مسئول بسیج دانشجویی شهرستان کازرون با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر، گفت: فتح خرمشهر با ابعاد و زوایای خیره کننده و ظرفیت معنوی و ارزشی سرشار خود برای همیشه خواهد توانست الگوی ملت ایران و بلکه ملل و جوامع حق طلب و آزادیخواه در عرصه رویارویی با قدرت های استکباری و سلطه جو قرار گیرد و سربلندی آنان را تضمین کند.


محسن رحمانی گفت: به برکت خون مقدس شهدای گرانقدر، امروز جمهوری اسلامی در منطقه پرآشوب و تنش زای منطقه، جزیره ثباتی است که بسیاری از کشورها به آن غبطه می خورد.
وی با بیان اینکه قدر امنیت را مردم ما خوب می دانند، گفت: از آنجایی که مردم ما تجربه تلخ ناامنی را در گذشته درک کرده اند، قدر امنیت این نعمت بزرگ الهی را خوب می دانند.

 

وی با اشاره به خطرات امروز نظام جمهوری اسلامی، خاطرنشان کرد: اگر در دفاع مقدس نیاز به جانفشانی جوانای برومندی برای آزادی خرمشهرها بود امروز  نیز برای تبیین گفتمان اصیل انقلاب به جوانان انقلابی نیاز است.


مسئول بسیج دانشجویی کازرون افزود: بدون تردید جوانان انقلابی امروز نیز همانند پدرانشان، خرمشهرهای پیش رو را که به مراتب از فتح خرمشهر سخت تر است را با موفقیت پشت سر خواهند گذاشت.


رحمانی، تبیین گفتمان اصیل انقلاب در شرایط فعلی را ضرورتی اجتباب ناپذیر دانست و تصریح کرد: اگر مردم در شناخت اهداف و اصول انقلاب دارای اشتباه شوند خون شهدای فتح خرمشهر به هدر رفته است.

 
نام:
ایمیل:
* نظر: