کد خبر: ۱۰۵۹۳۶
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس:
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس گفت: در سه ماهه نخست امسال قیمت واگذاری زمین در ۶۰ شهرک و ناحیه صنعتی استان افزایش نداشته است.



به گزارش «بیکافارس»، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس، شاهپور قنبری در بازدید از چند طرح سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی شیراز  با اشاره به عدم افزایش قیمت حق انتفاع و واگذاری زمین در 60 شهرک و ناحیه صنعتی در استان فارس اظهار داشت: به جز شهرک صنعتی بزرگ شیراز، قیمت واگذاری زمین در سایر شهرک‌های صنعتی فارس بر اساس قیمت سال گذشته محاسبه می‌شود.

وی افزود: این تصمیم بر اساس مصوبه هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی فارس و در راستای حمایت از سرمایه‌گذاران و  تحقق اقتصاد مقاومتی ،تولید و اشتغال اتخاذ شده است.

قنبری  با بیان اینکه تاکنون 5 هزار و 565 قرارداد سرمایه‌گذاری با متقاضیان در شهرک‌های صنعتی فارس منعقد شده است اظهار داشت: از این تعداد 435 قرارداد در سال گذشته به مساحت 59 هکتاربا سرمایه‌گذاران منعقد شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس  افزود: 8 درصد از شهرک‌های صنعتی کشور در استان فارس است که در این شهرک‌های صنعتی 3456 هکتار زمین صنعتی قابل واگذاری به متقاضیان آماده شده است.

وی افزود:در حال حاضر در تمامی شهرستان‌های استان با استقرار شهرک‌ها و نواحی صنعتی  زیرساخت‌های لازم برای جذب سرمایه‌گذار فراهم شده است.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: