کد خبر: ۱۰۵۹۴۴
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶
پای درس آمادگی دفاعی
مسئول بسیج دانش آموزی لامرد، در جمع دانش آموزان پایه نهم مدرسه شهید صالح یاسین حضور یافت و درس آمادگی دفاعی را تدریس کرد.
به گزارش تنویر لامرد، سرگرد پاسدار مجتبی رضویان، مسئول بسیج دانش آموزی لامرد، در جمع دانش آموزان پایه نهم مدرسه شهید صالح یاسین حضور یافت و درس آمادگی دفاعی را تدریس کرد.

رضویان با پرداختن به مفهوم آمادگی، عنوان کرد: باید تمام سعی و دقت مان را به کار گیریم تا متناسب با شرایط و فضای امروز خود را آماده کنیم و برای رسیدن به این امر باید شرایط و فضا را خوب بشناسیم.

وی ابراز داشت: در جنگ تحمیلی با وجود نوپا بودن انقلاب و عدم آمادگی برای ورود به جنگی نابرابر، در دو سال نخست جنگ، شهرهای مرزی خرمشهر، قصرشیرین، مهران و... را از دست دادیم اما با رهبری های حکیمانه و شجاعانه حضرت امام خمینی (ره) و با شناخت زود هنگام شرایط دشمن و ایستادگی و مقاومت رزمندگان، انقلاب اسلامی توانست در کوتاه ترین زمان آمادگی خود را به سطح بالایی برساند و سربلند و پیروز از میدان نبرد خارج شود.

مسئول بسیج دانش آموزی لامرد در ادامه گفت:  نسل جوان و نوجوان امروز هم با توجه به تغییرات جامعه و تهدیدات جهانی باید به طور مداوم قدرت افزایی کند و تهدیدات را خوب بشناسد. اگر امروز که در شرایط صلح هستیم آموزش ها را جدی نگیریم و خودسازی نکنیم و آمادگی متناسب با شرایط روز را در تمام ابعاد و عرصه ها اعم از جسمی،روحی،اعتقادی، اقتصادی و... نداشته باشیم بازنده هستیم.      

نام:
ایمیل:
* نظر: