آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۶۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۹
عظیم گهر
عظیم گهر
من بارها گفته ام؛از آن روزی باید ترسید که جوان ما،دانشجوی ما در دانشگاه انگیزه ی طرح مسئله،طرح سوال،طرح درخواست نداشته باشد.همه ی همت ما باید این باشد که این روحیه مطالبه خواستن و مدعا داشتن در زمینه های گوناگون را در نسل جوان کشورمان بخصوص جوان علمی گسترش بدهیم"".
''امام خامنه ای (مدظله العالی)"

چند روز قبل با خبر شدیم که مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه ملایر به خاطر درج چند شکلک خنده دار روی نامه تبریک یکی از اساتید اصلاح طلب و حامی دولت به رئیس این دانشگاه که پر از ابهام و حاشیه و اشتباهات اصولی است  منجر به بازداشت ایشان شد.بازداشت یک دانشجوی انقلابی به خاطر یک اعتراض ساده واستفاده از چند استیکر اقدامی شرم آور از سوی دانشگاه ملایر است و این اقدام خلاف ادعای اصلاح طلبان به ویژه در شعار آزادی بیان است که خود را صاحب این اصل مطرح می کنند در صورتی که باید بیش از هر کس دیگری به این شعارها پایبند باشند نه اینکه به خاطر چند استیکر اقدام به شکایت کنند.و این معنای دیگری جز این ندارد که فقط مدعی هستید و درست نمی گویید.

و اینکه عده ای در شهرستانهای ممسنی و رستم در صدد تخریب و جلوگیری از فعالیتها و روشنگری های دانشجویان انقلابی با متشنج خواندن آنها در دانشگاه در حالی که آنها کسانی هستند که آرامش و نشاط سیاسی را برای دانشگاه به ارمغان آوردند می باشند که جای خود دارد به مدعیان آزادی بیان در شهرستان که به دنبال بستن دهان دانشجویان انقلابی هستند بگوییم که دهان دانشجویان با حربه ترساندن بسته نمی شود.

آقای حسن روحانی رئیس جمهور منتخب ملت ولایتمدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی شما در این خصوص در زمان تبلیغات انتخاباتی خود فرموده بودید که ""باید میدان را به قلم ها داد،و نباید قلم ها را شکست و دهان ها را دوخت"" در جایی دیگر هم گفتید که ""آیا این خود یک نوع دیوار کشی بین مسئولان و مردم نیست که کسی حق انتقاد از دولت و مسئولان را ندارد"". آقای روحانی به عنوان یک دانشجوی مطالبه گر خواهان اجرایی کردن وعده هایتان در زمان تبلیغات انتخاباتی هستم.

به نمایندگی از جنبش دانشجویی دانشگاه های ممسنی و رستم چنین اعمال ناشیانه ای را که با آزادی بیان منافات دارد را محکوم کرده و از مسئولین شهرستان های ممسنی و رستم و  استان همدان خواستار ورود جدی هستیم و جلوی چنین اتفاقاتی را بگیرند و نگذارند چنین اعمالی رایج شود.صبرو حوصله جریان دانشجویی اصیل انقلاب هم که وظیفه خود را فقط بیان مطالبات انقلاب و مردم میداند ابدی و بی پایان نیست زیرا در خطوط قرمز که حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) مشخص کرده اند از قبیل فتنه با هیچ احدی عقد اخوت نبسته ایم.
و السلام. 10/3/1396
انتشار یادداشت‌های دانشجویی به معنای تایید تمامی محتوای آن توسط سایت نیست و صرفاً منعکس کننده نظرات گروه‌ها و فعالین دانشجویی است.
نام:
ایمیل:
* نظر: