جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۲۱:۲۰:۵۸
کد خبر: ۱۰۶۰۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۰
در جلسه مشترک اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان فارس و خانه نخبگان گردشگری بسیج علمی-پژوهشی و فناوری فارس معاونت تحقیق و توسعه اتاق قول حمایت صددرصدی از رویداد کارآفرینی گردشگری داد.

جلسه مشترک اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان فارس و خانه نخبگان گردشگری بسیج علمی-پژوهشی و فناوری استان فارس با حضور یلدا راهدار، معاون تحقیق و توسعه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان فارس و حسین پناهی، جانشین سازمان بسیج علمی-پژوهشیوفناوری استان فارس و دیگر اعضای خانه نخبگان گردشگری بسیج علمی-پژوهشی و فناوری استان فارس در محل اتاق برگزار شد و پیرامون موضع رویداد کارآفرینی گردشگری که در تابستان امسال برگزار می‌شود؛ صحبت شد.

خانم راهدار با پذیرش کم‌کاری اتاق در بحث گردشگری از سازمان گردشگری انتقاد کرد و گفت: زمانی که در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان فارس تلاش برای اجرایی کردن طرح تکاپو در حوزه گردشگری بود، توسعه گردشگری فارس موردتوجه هیچ سازمان و نهادی نبود. ما با تلاش بسیار طرح تکاپو را با حوزه گردشگری ثبت کردیم؛ اما حال که بودجه در اختیار داریم و آماده توسعه گردشگری در استان هستیم در مراجعه به سازمان‌های مربوطه هیچ‌کس پاسخگوی ما نیست.

وی در ادامه از حمایت همه‌جانبه از رویداد کارآفرینی گردشگری گفت: مشترک اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی فارس با تمام امکانات و اختیاراتی که دارد از رویداد کارآفرینی گردشگری حمایت می‌کند و برای شتاب‌دهی و گسترش کسب‌وکارهای خارج‌شده از این رویداد حمایت‌های مالی لازم را انجام می‌دهد.

وی در انتهای جلسه از افزایش همکاری‌های دوجانبه اتاق با بسیج علمی-فناوری و پژوهشی استان استقبال کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: