آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۶۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹
ییانیه سپاه فجر استان فارس بمناسبت سالگرد رحلت حضرت امام خمینی(ره):
در این بیانیه تاکید شده است: نقش آفرینی‌های سِترگ امام خمینی(ره) در استمرار انقلاب اسلامی و خنثی سازی توطئه های فراروی جمهوری اسلامی ایران غیرقابل چشم پوشی است.
به گزارش تنویر، در بخشی از بیانیه سپاه فجر استان فارس بمناسبت سالگرد رحلت حضرت امام خمینی(ره) آمده است: " امام خمینی (ره)، ایران اسلامی را در تراز " ام القرای مسلمین" قرار داد که از مهم ترین شاخص ها و مولفه های معرّف آن می توان به "رهبری دینی" ، "نظام حکومتی مبتنی بر اسلام و قرآن" ، "دشمن شناسی و استکبارستیزی" ، "دفاع همه جانبه از مستضعفین و محرومین جهان" ، "مجاهدت در ترویج اسلام ناب و انقلابی" و "برخورداری از توانمندی های راهبردی و بازدارنده" اشاره کرد. "

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

خرداد ماه یادآور ایامی است که معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) بعد از سال ها مجاهدت و هدایت، نهضتی بزرگ و جهان گستر که حاصل آن اضمحلال حکومت سر سپرده ستم‌شاهی و استقلال و سرافرازی ملت شریف ایران بود به ملکوت اعلی پیوست و جهان اسلام را غرق عزا و ماتم کرد.

حضرت امام خمینی (ره) یک حقیقت همیشه زنده ، معجزه قـرن و حماسـه ساز بـزرگ تـاریخ معاصـر است و  نقش آفرینی‌های سِترگ آن رهبر الهی در استمرار انقلاب اسلامی و خنثی سازی توطئه های فراروی جمهوری اسلامی ایران غیرقابل چشم پوشی است.

 بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با اندیشه‌های نافذ و دوراندیشی، مسیر سعادت و رستگاری را بر مبنای آموزه ‌های اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله و سلم) و تجارب تاریخی بشریت، فراروی ایران اسلامی و دیگر جوامع و ملل آزاده جهان قرار داد و با تربیت نسلی ممتاز و بی بدیل، ملت مقتدر و شکست ناپذیر ایران را الگوی آزادگی، حق طلبی و سلطه ناپذیری در عصر پر ماجرای سلطه گری، استبداد و استعمار معرفی کرد.

امام خمینی (ره)، ایران اسلامی را در تراز " ام القرای مسلمین" قرار داد که از مهم ترین شاخص ها و مولفه های معرّف آن می توان به "رهبری دینی" ، "نظام حکومتی مبتنی بر اسلام و قرآن" ، "دشمن شناسی و استکبارستیزی" ، "دفاع همه جانبه از مستضعفین و محرومین جهان" ، "مجاهدت در ترویج اسلام ناب و انقلابی" و "برخورداری از توانمندی های راهبردی و بازدارنده" اشاره کرد.

در اندیشه سیاسی امام راحل ﴿ره﴾ حمايت از مظلومین در برابر ظالمان مرز نمی شناسد؛ مسئله فلسطين، سوریه، عراق، یمن و ... مسئله تمام جهان اسلام و همه آزادی خواهان است و البته موضوعی که  بسیار رنج آور است سکوت مجامع بین المللی مدعی حقوق بشردر قبال این جنایت ها  است، حمایت از هر جنبش اسلامی و رهایی بخش درسی است که  در مکتب امام آموختیم، اولویت ما دفاع از استقلال، آزادی و ارزش های انسانی و اسلامي، توجه به محرومین و مستضعین در داخل کشور و جهان و همراهی با آن هاست.

بنیانگذار جمهور اسلامی ایران با تحولی بزرگ در جهان، پرچم آزادی خواهی، حق طلبی و نظام جمهوری اسلامی را برای همیشه به یادگار گذاشت؛ همان‌طور که رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) می‌فرمایند: این انقلاب در هیچ جای جهان بدون نام خمینی (ره) شناخته شده نیست.

در پایان اعلام می دارد سپاه فجر استان فارس و آحاد مردم استان فارس پرچمی را که امام خمینی(ره) برافراشته هرگز بر زمین نخواهند گذاشت و با پیروی از امام امت به مثابه صراط مستقیم ملت ایران، آمریکای جنایتکار را همواره شیطان بزرگ دانسته و تحت زعامت مقام عظمای ولایت و رهبری امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) سلحشورانه و بصیرتمندانه به حفظ مواریث رهبر کبیر انقلاب اسلامی همت گمارده و تمامی هستی خود را در راه آرمان‌های بلند آن حضرت و شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعین حرم به صحنه خواهند آورد و جبهه دشمن را مرهون درک عمیق و نافذ و با بصیرت خود خواهند ساخت و تداوم بخش رعب در دل مستکبران، سلطه گران و منافقان خواهند ماند.
برچسب ها: ییانیه سپاه فجر
نام:
ایمیل:
* نظر: