شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۵:۵۶:۲۶
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۱۰۶۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۶
ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان و مسئول محترم نمایندگی ولی فقیه در ناحیه، در ایام رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و قیام 15 خرداد بیانیه مشترکی در این باره ارائه نمودند.

به گزارش تنویر ارسنجان، سرهنگ دوم پاسدار مهدی قادری و حجت الاسلام حسین شیخعلی در پیامی ضمن گرامیداشت این روزهای بزرگ از عموم مردم برای شرکت در مراسمی که به عنوان گرامیداشت این روزها می باشد،دعوت به عمل آوردند.
در این بیانیه چنین آمده است:

روح الله الموسوی الخمینی، فرزند حسینی زهرای اطهر و ذرّیه پیامبر که قرن حاضر را به نام او می شناسیم، آفتابی است که گستره ی نورش دل های بسیاری را در جهان به خوف و امید لرزاند.

چه کاخ ها و امپراطوری ها که از صلابت نگاهش به ترس افتاد و چه مستضعفان و ستمدیدگان که از استواری و نفوذ کلامش، امیدوار گشتند.

نیمه ی خرداد سالگشت فقدان رهبر کبیری است که نسل ها باید در شگفتی ایمان، جهاد و سیاستش بمانند.

و نیز یادآور روزهای سختی است که بر امت خمینی گذشت تا آن که خبر تسلی بخش انتخاب خلف صالح و شاگرد مخلص آن مراد سفر کرده منتشر شد و حضرت آیه الله العظمی خامنه ای (مدظله) از سوی مجلس خبرگان به رهبری امت انتخاب و قلب ها را آرام ساخت و دشمنان را نومید کرد.

اکنون مجموعه ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان در آستانه ی این ایام پرخاطره، ضمن دعوت از اقشار محترم به شرکت در مراسم با شکوه یوم الله 14 و 15 خردادکه در مصلای نماز جمعه برگزار می گردد، همگام با مردم شهرستان که همیشه حضور خود را در صحنه های انقلابی به خوبی نشان داده اند، بر ادامه ی راه بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران پای می فشرد و در سایه رهبری های رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله) برای زمینه سازی حکومت جهانی امام عصر (عج) تلاش می کند.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: