پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۵:۲۴:۴۴
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۱۰۶۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۹
کانون بسیج مهندسین شهرستان کازرون در پيامی سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی ايران حضرت امام خمينی (ره) و همچنین قیام 15 خرداد را به عموم مردم ايران بخصوص جامعه بسیج مهندسین تسلیت گفت.
به گزارش بسیج مهندسین فارس،کانون بسیج مهندسین شهرستان کازرون در پيامی سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی ايران حضرت امام خمينی (ره) و همچنین قیام 15 خرداد را به عموم مردم ايران بخصوص جامعه بسیج مهندسین تسلیت گفت.

متن پيام بدين شرح می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

چهاردهم خرداد 1368 روز وصال عاشق بی قرار به یگانه معبودش، روز وداع ملتی با مقتدای خویش و پاکمردی از بیشه عدالت و ایمان، و آزاد مردی بی مانند در جهان معاصر بود که آزاد مردان عالم از شمیم نفس های گرمش، به زندگی سلام گفتند.14 خرداد 1368 روزی بود که شور عزا در هر محله و مکانی موج می زد و ملائک عبد صالح پروردگار را به ملاقات خالق خود بدرقه می کردند. همه ساله نیمه خرداد ماه، برای ملت بزرگ ایران اسلامي، سالروز بزرگداشت یاد و نام امام خمینی (ره) متفكر بزرگ عصر حاضر و احیاگر اسلام ناب محمدی است. بزرگ‌مردی که كشورمان را با اندیشه فرهيخته خود از فرو رفتن در ‏اندیشه‌های مادی گرایانه نجات داد و مستضعفین جهان را برای مبارزه،‏ مقاومت و پيروزي ‏در برابر مستکبران امیدوار ساخت. بي شك عزت و اعتلاي امروز ايران اسلامي، ثمره اقتداي مردم ايران به سيره معمار كبير انقلاب اسلامي است.

 سالگرد رحلت امام خمینی(ره)، سالگرد بیعت و میثاق است، با آنچه امام و شهدا از صدر اسلام تا قيام 15 خرداد 42 و بعد از آن تا به امروز، برای سلامت ماندن آن، جان خود را ایثار کردند. بي ترديد فقدان آن عبد صالح خدا برای ملت قدرشناس ايران همواره ضايعه ای جبران ناپذير بوده و خواهد بود. آری، امام خمينی(ره) با سلوک علمی و عملی خويش به ما قدرت نقد و جسارت در برابر ستم بخشيد، جفاها ديد اما با ثبات قدم، روشنگری و تبيين راه درست و نادرست، گام در راه امام آزادگان اباعبدالله الحسين (ع) گذاشت تا رهروانش نه با اکراه بلکه با اختيار، مسير فردوس برين گيرند. رمز بقا و تکامل خط و راه امام(ره) در وحدت و انسجام ملی نهفته است و همگان باید بدانیم امروز دشمن برای نفوذ به بدنه انقلاب و عملی سازی نیات شیطانی خود به دنبال اختلاف افکنی و دو قطبی نمودن جامعه اسلامی می باشد. پس باید بیش از پیش با هوشیاری، تبعیت از فرامین و رهنمودهای رهبرحکیم و فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای عزیز همچون گذشته نقشه‌های شوم قدرت‌های سلطه گر به سرکردگی آمریکای پلید را خنثی نمود. بدون شک تجلیل و تکریم امام راحل عظیم الشأن و تعظیم شخصیت والای ایشان ادای دین به همه کسانی است که طی سالیان طولانی در راه تحقق آرمان انقلاب اسلامی جانفشانی نموده‌اند. قیام ۱۵ خرداد قیام حق طلبانی بود که فریاد آزادی و آزادی خواهی سر داده بودند و حکومت استبدادی پهلوی را آنچنان منفعل نمودند که این قیام، سر لوحه پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران شد.

کانون بسیج مهندسین کازرون با بزرگداشت و ادای احترام به روح بلند و ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهدای گرانقدر قیام ۱۵ خرداد امیدوار است ملت سرافراز ایران اسلامی بخصوص جامعه بسیج مهندسین، ضمن تجدید پیمان با آرمانهای والای شهیدان و امام راحل (ره) و با پیروی از فرامین مقام معظم رهبری برگ زرین دیگری در دفتر افتخارات خود در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال بیافزایند.

/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: