آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۶۱۰۳
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۹
مرتضی کریمی
مرتضی کریمی
مرتضی کریمی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان شهید مطهری شیراز در یادداشتی به مناسبت سالگرد ارتحال امام(ره) نوشت:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
 
*۱۴ خردادماه ۱۳۹۶*
در فراز و نشیب این روزهای کشتی جمهوری اسلامی ایران در منطقه خاکی،در شرایطی که در چشم برخی شعار *هیهات من الذله*! *رنگ سازش* به خود گرفته و شعار الهی *اشداء علی الکفار* به *رحماء علی الشیطان* بدل شده، لازم دیدم تاریخ را از دریچه "روح خدا" مرور کنم،همان تاریخ فکری که زندگی 'بعد از خمینی' باید با عینک آن نگریسته شود.

تکمله:
* اگر نوکر نباشیم آمریکا رابطه را قطع می‌کند/ خدا کند رابطه را قطع کند(صحیفه نور ج 11 صفحه 34)

اگر ملت ایران از همه اصول و موازین اسلامی و انقلابی خود عدول کند و خانه عزت و اعتبار پیامبر و ائمه معصومین - علیهم‌السلام- را با دست‌های خود ویران نماید آن‌وقت ممکن است جهان خواران او را به‌عنوان یک ملت ضعیف و فقیر و بی‌فرهنگ به رسمیت بشناسند ولی در همان حدی که آن‌ها آقا باشند ما نوکر (صحیفه امام ج 12 ص 09)

با توسل به دامن آمریکا ضعف و ناتوانی خود را برملا نسازید و از گرگ‌ها و درنده‌ها برای شبانی و حفظ منافع خود استمداد نطلبید ابرقدرت‌ها آن لحظه‌ای که منافعشان اقتضا کند شما و قدیمی‌ترین وفاداران و دوستان خود را قربانی می‌کنند(صحیفه امام ج 02 ص 932)

آمریکا جهان خوار باید بداند که ملت عزیز تا نابودی کامل منافعش او را راحت نخواهد گذاشت و تا قطع هر دودست آن،به مبارزه خدایی خود ادامه خواهند داد.(صحیفه امام ج14 ص 407،408)

ما تا آخر عمر،علیه دولت آمریکا مبارزه می‌کنیم و تا آن‌ها به‌جایش ننشانیم و دستش را از منطقه کوتاه نکنیم و به تمام مبارزان راه آزادی کمک نکنیم تا آن‌ها را شکست دهند و خود مردم ایران سرنوشت خویش را به دست‌گیرند،از پای نمی‌نشینیم.(۲۰اسفند۱۳۵۸)
آقایانی که اهل سدادند، اهل صلاحند منتها اعوجاج فکری دارند! آمریکا برای شما هیچ فایده‌ای ندارد دیگر گذشت آن‌وقت. امروز آنی که برای شما هست، برای دینتان برای دنیایتان فایده دارند این ملت‌اند این ملت پابرهنه است. (صحیفه نور ج 15 ص69)
 
اگر همه مسلمین که در دنیا الآن هستند که قریب یک میلیارد هستند،همه از خانه بیرون بیایند، فریاد بکنند مرگ بر آمریکا،مرگ بر اسرائیل، همین قول برای آن‌ها مرگ می آورد. (بر اساس جلد 13و17)
 
در منظومه فکری امام روح‌الله، آمریکا نماد و نمود کلی شیطان است، شیطانی که تا دین ما را نابود نکند، دست از سر اسلام پابرهنگان برنخواهد داشت، شیطانی که جز منافع دولتش چیزی در اندیشه ندارد.

امام راحل تا لحظات پایانی عمر می‌فرمودند:هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بزنید و در ضدیت با آمريكا تردید نکنید،ایشان همواره نصرت حق را نوید داده و می‌فرمودند:آمریکا هرگز نمي‌تواند انقلاب را شکست دهد.
 
امام امت ندایی آسمانی را در گوش و ناقوس عدالت خواهان طنین‌انداز کردند: *آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند* ایشان هرلحظه بر این معتقد بودند و آرزویی الهی را در سر می‌پروراندند: از خدا می‌خواهیم که این قدرت  را به ما ارزانی دارد که نه‌تنها از کعبه، که از کلیساهای جهان نیز ناقوس *مرگ بر آمریکا* را به صدا درآوریم
.
*متأسفانه امروز بعد از گذشت کمتر از سه دهه از رحلت روح خدا، خطر تحریف خط امام بیش‌ازپیش احساس می‌شود،  به‌گونه‌ای که برخی در جهت رسیدن به مقاصد شوم و پلید خود به تحریف اندیشه ناب امام می‌پردازند و  به ایدئولوژی سازی تفسیری روی آورده‌اند،اینان در وقاحت آن‌قدر پیش رفته که حتی اصل شعار  *مرگ بر آمریکا* را مورد هجوم قرار داده و قصد دارند آن‌ها به گوشه تاریخ بفرستند. همفکری با، کری‌ها جهت زدودن فکرِ باکری‌ها در دستور کارِ روشنفکرنماهای غرب‌زده قرارگرفته است
.
هرچند ما نسل نوین انقلاب، امام روح‌الله را ندیده‌ایم،اما در حسینیه حضرت امام، بوی امام را از خلف صالح امام، امام سید علی خامنه‌ای استشمام کرده‌ایم. در تمام این سال‌ها امام را از دریچه امام سید علی تماشا کرده‌ایم و نگرانی حضرت ماه پیرامون
"تحریف خط امام "را !!! تا آنجا که مقام معظم رهبری در سخنانی قابل‌تأمل این‌گونه فرمودند: اگر ملّت ایران بخواهد به آن هدف‌ها برسد، بخواهد این راه را ادامه بدهد، باید راه امام بزرگوار را درست بشناسد، اصول او را درست بشناسد، نگذارد شخصیت امام را تحریف کنند، که تحریف شخصیت امام، تحریف راه امام و منحرف کردن مسیر صراط مستقیم ملّت ایران است. اگر راه امام را گم کنیم یا فراموش کنیم یا خدای‌نکرده عمداً به کنار بگذاریم، ملّت ایران سیلی خواهد خورد.

آری.ما جوانان از نسل روح‌الله و سربازان سید علی به گوش آنان که برخلاف مشی امام، طی طریق می‌کنند و قصد تحریف خط امام خوبی‌ها را دارند میرسانیم : به راه امام و شهیدان انقلاب بازگردید و هوای آمریکائیزه کردن ایران اسلامی را از سر بیرون کنید و گرنه جوانان مومن و انقلابی از نسل روح الله با سیلی،برق تحریف را از سرتان بیرون میکند.  
والسلام
انتشار یادداشت‌های دانشجویی به معنای تایید تمامی محتوای آن توسط سایت نیست و صرفاً منعکس کننده نظرات گروه‌ها و فعالین دانشجویی است.
نام:
ایمیل:
* نظر: