کد خبر: ۱۰۶۱۰۸
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶
مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه اقلید خبر داد:
همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان،ماه ضیافت الهی و بهار قرآن ،گردهمایی مصون سازی فرهنگی با موضوع سواد رسانه ای ((دانشی که باید بیاموزیم)) در نمازخانه شهدای پاسدار با حضور فرمانده سپاه اقلید ،مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه،پایوران و سربازان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه اقلید، همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان،ماه ضیافت الهی و بهار قرآن ،گردهمایی مصون سازی فرهنگی با موضوع سواد رسانه ای ((دانشی که باید بیاموزیم)) در نمازخانه شهدای پاسدار با حضور فرمانده سپاه اقلید ،مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه،پایوران و سربازان برگزار شد.

سروان پاسدار محمد جواد صفری مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه اقلید با بیان این مطلب گفت: در این مراسم سروان پاسدار محمد رضا قربانی مسئول فرهنگی ناحیه در سخنانی گفت: اموزش سواد رسانه ای از نیمه دوم قرن بیستم میلادی به عنوان اولویتی مهم در توسعه آموزش های فرهنگی  در میان ملت ها مطرح است.

ایشان افزود: در واقع سواد رسانه ای چهارچوبی به منظور دسترسی ،تحلیل،ارزیابی و تولید پیام به شکل مختلف از چاپ تا اینترنت را فراهم می آورد و در ایران از اواسط دهه هشتاد،سواد رسانه ای جای خود را در کتب دانشگاهی باز کرد.

وی درپایان در خصوص تعریف رسانه و انواع رسانه ها مطالبی بیان نمود.


 

نام:
ایمیل:
* نظر: