کد خبر: ۱۰۶۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴
امام جمعه شیراز:
نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز درجمع مردم محله مهدی آباد این شهر رسیدگی به مناطق محروم همچون مناطق برخوردار را خواستار شد.
به گزارش بسیج سازندگی فارس آیت الله اسدالله ایمانی شنبه در این مراسم که در مسجد علی بن موسی الرضا(ع) برگزار شد، گفت: ‌هرمسئولی که در این مملکت به مسئولیت می رسد، 73 شهید خون داده اند تا میز و صندلی آن برپا شود یعنی مقام هر مسئول در گرو خون 73 شهید است.
امام جمعه شیراز گفت: انتظار است که مسئولان برای حل مشکلات مناطق مختلف کنارهم بنشینید و مسائل را حل و فصل کنند و از فعالیت های جزیره ای پرهیز شود.
وی ادامه داد: برنامه ریزی ها و اقدام ها نباید به گونه ای باشد که گفته شود شهروند درجه یک و درجه دو داریم و اگر چنین باشد کاری بد و زشت است.
آیت الله ایمانی اظهار داشت:‌ شهروند درجه یک و درجه دو معنی ندارد. مگر انسانی که اینجا زندگی می کند، خونش کم رنگ تر از انسانی است که در شمال غرب شیراز زندگی می کند؟‌
امام جمعه شیراز گفت:‌ نباید بین کیفیت آسفالت مناطق برخوردار و محروم تفاوت باشد، در خیابان های طرف شمال غرب شیراز، آب در طبقه دهم ساختمان ها جریان دارد ولی گفته شد که اینجا کولر خاموش است چون 15 روز است آب ندارند .
آیت الله ایمانی خواستاررسیدگی به وضع بهداشت مهدی آباد شد و به استناد فرمایش رهبرمعظم انقلاب گفت:‌ فاصله ها را باید کم کنند. مگر رهبر انقلاب به کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری نفرمودند که از محرومین حرف بزنید و صحبت کنید.
امام جمعه شیراز ادامه داد:‌ مطالبات مردم منطقه مانند امنیت، آب، بهداشت، عبور و مرور و ... حق شهروندی است و باید در مسیر تحقق آنها تلاش ویژه ای صورت گیرد.
وی رسیدگی مسئولان به مساله کمربندی شیراز را نیز خواستار شد و گفت: ‌این مسیر در واقغ کمربندی مرگ است؛ بارها گفته ام یک زیرگذر از این سو به آن طرف کمربندی احداث شود؛ اقدامی که در مقایسه با هزینه های گسترده و ولخرجی ها در طرح های شهری هزینه های کمتری دارد.
در این دیدار که با حضور شماری از مسئولان محلی و استانی برگزار شد، مسائل و مشکلات مردم منطقه مهدی آباد بررسی شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: