جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۹:۱۰:۱۷
کد خبر: ۱۰۶۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۶
به همت حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری شیراز :
پایگاه مقاومت معاونت فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز با حضور حجت الاسلام محمدی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز ، سرهنگ پورمنتصری جانشین فرماندهی ناحیه ، مسیح گلکاری جانشین فرماندهی حوزه شهدای شهرداری و جمعی از پاسداران ناحیه و مدیران و کارکنان این معاونت افتتاح گردید
در ادامه حجت الاسلام  و المسلمین محمدی نیز از بسیج به عنوان یکی از موثرترین نیروهای مبارز در دوران هشت سال دفاع مقدس و حضور غیرتمندانه در جبهه های نبرد حق علیه باطل، یاد کردند. و از زحمات حوزه بسیج شهدای شهرداری، به عنوان یکی از حوزه های فعال در ناحیه بقیه الله(عج) تشکر و قدردانی کردند. ایشان افزود : تا بسیج هست، این انقلاب پا برجاست و راه اندازی بسیج در اقشار که با حمایت های امام بزرگوار (ره) و رهبری معظم انقلاب(مدظله العالی) انجام گرفت را کاری بسیار شایسته دانست و عملکرد های خوب شهرداری در زمینه عمران و آبادانی شهر شیراز با همکاری قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) در سالهای اخیر را نمونه ای از روحیه ی فعال بسیجی در عرصه های خدمتگزاری عنوان کرد. وی این نکته را یادآور شد که مقام معظم رهبری می فرمایند: هرکس دل در گرو این انقلاب دارد، بسیجی هست. در انتها از تمامی دست اندرکاران افتتاح پایگاه معاونت فرهنگی تقدیر و تشکر به عمل آورد و حکم مسئولیت مهندس همتی به عنوان فرمانده پایگاه مقاومت معاونت فرهنگی، به ایشان تقدیم گردید .
و در آخر مهندس همتی معاونت محترم فرهنگی اجتماعی شهرداری مطالبی را پیرامون فعالیت های بسیج از بدو تاسیس تاکنون بیان نمود و از زحمات امام بزرگوار، امام خمینی (ره) ، جهت تشکیل این نهاد مردمی و خدمتگزار، یاد کردند و بر لزوم حفظ و تقویت بسیج تاکید نمود .

**گزارش تصویری **
نام:
ایمیل:
* نظر: