پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۴:۵۷:۳۵
کد خبر: ۱۰۶۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳
در آستانه رحلت جانگداز امام خوبیها
اين انقلاب بي نام امام خميني (قدس سره شریف) در هيچ جاي جهان شناخته شده نيست.
به گزارش روابط عمومی سپاه خرامه، امام (قدس سره شریف) گلستاني بود كه گلهاي آن با تأسي به سيدالشهداء(علیه السلام) جانانه در راه ارزشها پرپر شدند و نشان دادند كه صبغه الله چه رنگي است. و هرچه توصيفش كنيم ذره اي خواهد بود از اقيانوس بيكران وجودش.

امام(قدس سره شریف)كسي بود كه هيچ لفظي جز لفظ « امام » شايسته مقام و منزلتش نبود. او كه در صحيفه اش بـه خوبـي راه را نشـان مي دهد و ژرفاي ذهن و انديشه اش را بيان و با فرمايش اين جمله كه : « بايد بسيجيان جهان اسلام در فكر ايجاد حكومت بزرگ اسلامي باشند و اين شدني است. » آيه « و نريد ان نمن علي الذين استضعفوا في الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثين » را تشريح نمود. همينك كه بيست و شش سال از عروج ملكوتي و روحاني آن امام عظيم الشأن به سمت معشوق حقيقي اش مي گذرد هنوز طراوت سخنانش گوشهاي جهان را نوازش مي كند و نه تنها كهنه نشده بلكه راه را براي نسل هاي بعد نيز هموار مي نمايد ، چرا كه هنوز كثيري از سخنانش ناشناخته مانده و عمق مطالبش كشف نشده است.

چه بگوییم از اين هياهويي كه در صفاتش هست و فوران آن ممكن است مانند آتشفشان همه جا را بسوزاند؟! چگونه درون پرمتلاطم را گويا كنيم در وصف آن يار خدا؟! اگر امام(قدس سره شریف)نبود شبهات ، ناداني ها و نفهمي ها هجوم مي آورد و تمام نسل ها را مقطوع مي كرد. امام(قدس سره شریف)كسي بود كه افق پروازش تا بي نهايت بود و شكست ناپذير. او زمينه ظهور كسي را فراهم نمود كه در اوج ظلم و جور ، دنيا را پر از عدل و داد خواهد كرد. او كه شهادت طلب بود و فناناپذير. او كه لشكر كفر با تمام توان ياراي مقابله با او را نداشت . او كه اگر نبود ما چند سال ديگر افغانستان دوم مي شديم. او كه اگر نبود كشور ما سيكل هسته اي هم نداشت. او كه اگر نبود كشور ما موش آزمايشگاهي قدرت هاي دنيا مي شد و نقشه ي ايران تبديل به موش مي گرديد. او كه اگر نبود مردم ما رنگ پيشرفت را نمي ديدند. او كه اگر نبود همينك زنان شهوتران فرانسوي بر ما حكومت مي كردند. او كه اگر نبود سگهاي آمريكايي بر جوانان ايراني شرف پيدا مي كردند. او كه اگر نبود.........

ما بسيجيان اعلام مي نماييم كه از اهداف عالي امام(قدس سره شریف)و شهداء تا خون در رگ ماست جانانه دفاع نموده و پشتيبان ولايت فقيه خواهيم بود. اما امروز با يقين و دل فولادي به پيش مي رويم و از بيانات و جبهه گيري جانشين به حق امام يعني امام خامنه اي(مد ظله العالي) دفاع نموده و حتي در سخت ترين شرايط نيز به حول قوه الهي يار و ياور آرمان بلند امام خواهيم بود و مفتخریم که این خلف صالح امام(قدس سره شریف)همه ی فضایل و شرایط امامت این امت را با خود همراه نموده و کشتی این انقلاب و نظام را در طول این بیست و شش سال گذشته به سلامت از همه ی امواج پر تلاطم فکری ، فرهنگی ، سیاسی و نظامی عبور داده است.

همچنین مفتخریم که رهبری عزیز در همه ی مباحث به ویژه مسائل هسته ای قوی ، مصمم ، شجاع و مدبرانه عمل نموده و اعلام می داریم که با همه ی وجود پشت سر این سید و مقتدای بزرگوار می ایستیم و جانانه از این انقلاب دفاع می نماییم.

ما بسیجیان اعلام می نماییم که به آمریکاییها بدبینیم و هیچ اعتمادی به آنان نداریم. دولت آمریکا غیرقابل اعتماد و خود برتر بین و غیر منطقی و عهد شکن است. مدعای این عهد شکنی هم در طول تاریخ همه ی دنیا مشاهده نمودند از کودتای 28 مرداد و نقض بی طرفی در جنگ ایران و عراق گرفته تا کنون نقض حقوق بشر در حوزه تحریم ها به خصوص تحریم های آمریکا علیه ایران و ...

همچنین ما بسیجیان اعلام می نماییم و آمریکای صهیونیستی و دست نشانده هایش بدانند که امام(قدس سره شریف)هنوز زنده است و بر ما حکومت می نماید و خط مشی او راه گشای مسیر ماست و راه امام(قدس سره شریف)که مبتنی بر فطرت انسانی و عدالت طلب می باشد و میانه ای با خشونت ندارد همچنان باقی است.

ای صهیونیستهای وحشی و جنایتکار پرده ی گوشتان را کنار بزنید و ندای بسیجیان خرامه را بشنوید که انزجار خود از حملات وحشیانه تان بر مردم و طفلان بی گناه کشورهای مظلوم را محکوم و اعلام می نماییم چنانچه دست از جنایتتان برندارید آنچنان بر شما می تازیم که کمرهایتان زیر پا لگدکوب شود و از شدت درد به درک واصل گردید.

در آخر عاشقانه و از سر سوز با شهيد سيد مرتضي آويني در غم دوري امام(قدس سره شریف) هم نوا مي شويم و ندا سر مي دهيم:

« ما را اين گمان نبود ، هرگز ، كه بي او بمانيم.

آخر او آيتي بود كه ثقلين را در وجود خود معنا مي كرد...

و ما مي دانستيم كه زمين و آسمان مي گردند تا انسانهايي چون او ، هر هزار سال ، يكي پا به دنيا بگذارد.

آخر آدم هايي چون او قطب آسياب افلاكند ، مصداق حديث «لولاك» اند و غايت الغايات وجود.»

والسلام علي من اتبع الهدي


نام:
ایمیل:
* نظر: