کد خبر: ۱۰۶۲۶۷
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰
حجت الاسلام والمسلمین حاجی زاده :
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس در جمع کارکنان ناحیه حضرت محمد رسول الله (ص) شیراز گفت : هدف استکبار جهانی از حمایت آل سعود،فروش سلاح و نابودی مسلمان از طریق تفرقه اندازی در بین آنان است.
 حجت الاسلام و المسلمین حاجی زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه فجر فارس در  نشست معرفتی ناحیه حضرت محمد رسول الله (ص) ضمن خداقوت و تقدیر و تشکر از فرماندهی و مجموعه نمایندگی در ناحیه  و با اشاره به آیه : " شَهْرُ رَمَضانَ الَّذی أُنْزِلَ فیهِ الْقُرْآنُ هُدىً لِلنَّاسِ وَ بَیِّناتٍ مِنَ الْهُدى‏ وَ الْفُرْقانِ " گفت : جهت استفاده حداکثری و مطلوب از ماه مبارک رمضان باید با دقت ، توجه و معرفت به آیات و احادیث تفکر کرد و به آنها عمل نمود.

وی در ادامه صحبت هایش با اشاره به تحولات اخیر منطقه ، افزود : هدف استکبار جهانی از حمایت عربستان سعودی ، فروش سلاح و نابودی مسلمانان از طریق تفرقه اندازی میان امت های اسلامی است.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی زاده با توجه به میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) گفت : ما باید روحیه بخشندگی و سخاوت را از امام حسن مجتبی (ع) یاد بگیریم و راه رسیدن به کمال الهی را الگو قراردادن سیره ائمه در زندگی دانشتند.

 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس در پایان صحبت هایش گفت : با توجه به سختی های موجود ، روزه روح انسان را شاداب ، اراده را قوی و جلوی انسان را از انجام گناه می گیرد .

نام:
ایمیل:
* نظر: