کد خبر: ۱۰۶۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵
رئیس دادگستری شهرستان استهبان:

رئیس دادگستری شهرستان استهبان:افراد نامرد که یارای مقابله با مومنین را ندارند رو به ترور می آورند،این تروریست ها به نامردی های اسلافشان و ابن ملجم ها اقتدا کرده اند.

به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه استهبان حجت الاسلام علی اصغر مهدوی،رئیس دادگستری شهرستان استهبان به مناسبت ماه مبارک رمضان در جمع کارکنان سپاه ناحیه استهبان حضور یافت و در مورد ترورهای اخیر در تهران و دعای ماه مبارک رمضان سخنرانی کردند.

وی بیان داشت:ترور یعنی کشتن بی اطلاع،مرد آن است که به میدان بیاید و رو در رو بجنگد اما افراد ترسو جرات رویارویی را ندارند و از راه نامردی وارد می شوند،مثل آن نامردی که در جنگ ها شجاعت علی علیه السلام را دیده بود و می دانست هیچکس یارای رویارویی با آن شیر خدا را ندارد،پس شب هنگام آمد و آن ضربت ناجوانمردانه را زد.اینها هم که در تهران دست به ترور زدند مثل همان اسلافشان هستند مردانگی در آنها وجود ندارد.

وی گفت:ما در سی چهل گذشته،از این حوادث زیاد داشتیم از جمله ترور شهید مطهری،بهشتی،باهنر و امثالهم،اما قریب به سی سال بود که ما دیگر از این گونه حوادث نداشتیم،انشاالله که این ها به زودی ضربه مهلکی از نیروهای ولایی و الهی خواهند خورد.

مهدوی گفت:رهبر معظم انقلاب تحلیل کردند به ترقه بازی،چهارتا آدم کثیف ترقه ای انداختند،این عزم ملت ما را برای رسیدن به اهداف الهی و ریشه کن کردن تروریست جدی تر می کند.

مهدوی سپس به تفسیر دعای روز سیزدهم ماه مبارک رمضان پرداخت و گفت دعاهای هر روز ماه مبارک را توصیه می کنم بخوانید زیرا هم پرمغز و هم کوتاه هستند.در دعای روز سیزدهم می خوانیم  اللهمّ طَهّرنی فیهِ من الدَنَسِ والأقْذارِ یعنی خدایا ا من را در این روز از چرک و ناپاکی و ناخالصی های باطنی پاک کن.زیرا تا قلب پاک نشود تا جان منزه نشود قابلیت بندگی برای خداوند را پیدا نمی کند.

رئیس دادگستری استهبان گفت:همانطور که اگر شما تطهیر ظاهری نکنید حق حضور در محضر الهی و نماز را نداری این یک نشانه است که با باطن کثیف نمی توان نماز خواند و عروج کرد،پس حالا آیا تطهیر باطن هم با آب و خاک است،نه تطهیر باطن به توبه و ولایت اهل بیت است.نور ولایت باطن را تطهیر می کند.

وی بیان داشت:شما ببینید یک عارف شیعی در مدت کوتاهی به درجات بالای عرفانی عروج می کند این بخاطر این است که دست او در دست یک ولی الهی است.مهمترین وسیله ما در برابر دول استکبار،تطهیر باطن است.انسانی که باطنش مطهر است برای هوای نفس نمی جنگد و دچار عقده های سیاسی و اجتماعی نمی شود.

مهدوی گفت:ما از خداوند می خواهیم که مقداری از طهارت باطن را به ما بدهد و از خداوند برای انجام واجبات و انجام مستجبات توفیق می خواهیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: