کد خبر: ۱۰۶۳۳۳
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۷
در سالن شهدای پاسدار سپاه اقلید صورت گرفت:
دومین انتخابات هیأت رئیسه مجمع عالی بسیج شهرستان اقلید همزمان با پنجمین جلسه دوره‌ای مجمع عالی بسیج این شهرستان در سالن شهدای پاسدار سپاه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه اقلید، همزمان با ماه مبارک رمضان،ماه بهار قرآن و ضیافت الهی،پنجمین جلسه دوره‌ای مجمع عالی بسیج این شهرستان با حضور امام جمعه، فرمانده سپاه اقلید، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ،مسؤولان شهرستانی، کارگروه‌های تخصصی و شورای اقشار بسیج در سالن شهدای پاسدار سپاه اقلید برگزار شد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اقلید در این جلسه با بیان اینکه مجمع عالی بسیج اتاق فکری با حضور نخبگان و متخصصین بسیجی فعال در عرصه‌های مختلف است، بر لزوم بهره‌گیری از این ظرفیت در راستای خدمت مؤثرتر به مردم تأکید کرد.

 

موسی زارعی با بیان اینکه این مجمع اتاق فکری علمی و عملی برای حل مشکلات و مطالبات مردمی است، تصریح کرد: تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری، شناسایی مشکلات و کمبودهای شهرستانی و ارائه راهکارهای عملی و مناسب برای رفع کمبودها ازجمله اهداف تشکیل مجمع عالی بسیج است.

لازم به ذکر است، این جلسه با برگزاری دومین انتخابات هیأت رئیسه مجمع عالی بسیج شهرستان اقلید همراه بود که طی آن محمد مسموعی به عنوان رئیس مجمع عالی بسیج شهرستان اقلید، ماشاءالله حیدری به عنوان نائب‌رئیس دوم و علیرضا عابدینی و محسن شریفی به ترتیب به عنوان بازرسان اول و دوم این مجمع انتخاب شدند.

 در پایان حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید محمود وزیری نماینده مقام معظم رهبری در کشورهای اروپایی به روشنگری در خصوص  مسائل سیاسی پرداخت و در مورد کرامات و شاخصه های امام بزرگوار و مقام معظم رهبری مطالبی را یادآور شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: