جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۳:۴۱:۱۹
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۱۰۶۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹
تربیت و آموزش ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان:
مراسم ضیافت افطاری برای سربازان ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان با عنوان"سرباز در مهمانی خدا" به همت تربیت و آموزش ناحیه همزمان با سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) و در سالن بصیرت برگزار گردید.
به گزارش تنویر ارسنجان، در نیمه ماه مبارک رمضان مراسم ضیافت "سرباز در مهمانی خدا" با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان،مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه،جانشین فرماندهی،فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج و در بین سربازان وظیفه ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان برگزار گردید.
ابتدای جلسه جناب سرهنگ قادری،فرمانده محترم ناحیه به ابعاد شخصیتی امام حسن مجتبی (ع) پرداختندو بیان داشتند:
برکت این روز بزرگ و سهم ما در این روز، عمل به صفات بارز امام حسن (ع) در زندگی شخصی خودمان می باشد که این ویژگی های بارز شامل: کریم بودن و صبر و حلم داشتن، می باشد.
در ادامه جلسه حجت الاسلام حسین شیخعلی،مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه ضمن مولودخوانی وایجاد فضایی شاد در بین سربازان،به چند توصیه مقام معظم رهبری به جوانان، اشاره کردند که ازجمله آنها: آرمانگرایی،واقع بینی،حضور فعال در همه عرصه ها،اقدام شجاعانه و توجه به تعبد و تدین در گفتار و عمل، می باشد.
با نزدیک شدن به وقت اذان مغرب، همه حضار به استقبال نماز مغرب و عشا به امامت حجت الاسلام شیخعلی رفته و پس از ادای نماز همگی بر سر سفره افطاری که به همت مجموعه آماد ناحیه تدارک دیده شده بود، نشستند.

قاری محمد حسین ابراهیمی
قاری محمد حسین ابراهیمی
مجری برنامه:سعید شادکام
مجری برنامه:سعید شادکام
مقاله: محمد ابراهیم نصیری
مقاله: محمد ابراهیم نصیری

نام:
ایمیل:
* نظر: