کد خبر: ۱۰۶۳۶۱
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶
فرمانده سپاه ناحیه استهبان:

به گزارش تنویر استهبان به مناسبت جشن تولد امام حسن مجتبی(ع)،سرهنگ غلامعلی احمدی جابری فرمانده سپاه ناحیه استهبان برای سربازان سخنرانی کردند.

در این مراسم سرهنگ احمدی گفت:سربازها امانت پدر و مادر در دست ما هستند،ما هم باید وظیفه سازمانی خود را انجام بدهیم و از آن طرف مواظب سربازها نیز باشیم و آنان را از لحاظ دینی و معنوی نیز حفظ کنیم.

وی بیان داشت:ما باید سعی کنیم سرباز خوبی برای ولایت باشیم،این مملکت یک مملکت اسلامی و تحت لوای یک حاکم دینی به نام ولایت فقیه دارد اداره می شود بنابراین خدمت در این مملکت عبادت و اجری معنوی دارد و این تحت لوای ولایت بودن،ذوق و شوق خدمت در انسان را بالا می برد چرا که می داند دارد هدفدار خدمت می کند.

فرمانده سپاه ناحیه استهبان گفت:عزیزان سرباز شما در جوانی به سر می برید،در جوانی راحت تر می توانید خود را بسازید،راحت تر می تواند ریشه رذائل اخلاقی را در نفس خود از بین ببرید،قدر این دوران را بدانید،به خودسازی بپردازید،شبهایش را به عبادت و نماز شب به سر ببرید،زیرا که در پیری بیماری و هزار مشکل به سراغ انسان می آید که دیگر انجام عبادت مشکل می شود.

احمدی جابری گفت:قدر این ماه رمضان ماه نزول قرآن و ماه نزول برکت و مائده آسمانی را بدانید،با قرآن مانوس باشید و قرآن را دوست و همدم خود بدانید تا به درجات بالای معنوی نائل گردید،قدر لیالی قدر را بدانید و برای هم دعا کنید.

وی بیان داشت:این را بدانید که ما یک کشور تهدید محور هستیم،نهایت دقت را در بحث امنیت داشته باشید،ما باید بهترین امنیت را برای مردم این مملکت فراهم کنیم،این مردم خون داده اند و برای امنیت زحمت کشیده اند،ما در یک جزیره متلاطم زندگی می کنیم،در کشورهای اطراف ما دشمن و داعش ریشه دوانده است و اینکه نتوانسته در ایران نفوذی کند به برکت خون مطهر شهدا،ایثارگری شهدای مدافع حرم ،ولایت فقیه و حضور مردم در صحنه است.

مراسم با نماز جماعت و افطاری به پایان رسید.

نام:
ایمیل:
* نظر: