جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۰:۱۰:۴۹
کد خبر: ۱۰۶۳۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۳
سرگرد اکبری:
سرگرد اکبری تأکید کرد: اعتقاد راسخ و پایبندی مردم بصیر و ولایتمدار به اصول و ارزش های انقلاب اسلامی منجر به عزت و سرافرازی ایران اسلامی در سراسر این کره خاکی شده است.

 به گزارش روابط عمومی سپاه سروستان ، مراسم تودیع ومعارفه فرماندهان جدید و سابق حوزه مقاومت شهید زارع کوهنجان با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان مسئولین ومردم کوهنجان برگزار شد . در این مراسم سرگرد اکبری فرمانده سپاه سروستان  به تشریح جایگاه ولایت فقیه پرداخت و تاکید کرد: شرط تحقق حاکمیت دین الهی ،وجود ولی امر در جامعه است.

وی در ادامه این مطلب افزود: همراهی با ولی امر در جامعه دینی یک وظیفه مهم و اساسی برای عموم افراد جامعه است.

سرگرد اکبری پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال 57 به رهبری حضرت امام خمینی(ره) را مقدمه ای برای حاکمیت دین الهی در روی زمین عنوان کرد و اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران نشات گرفته از واقعه خونین عاشوراست و این انقلاب مقدمه ای برای آغاز حاکمیت دین الهی است.

وی تلاش های چند دهه آمریکا در جهت مقابله با رشد و صدور دستاوردهای انقلاب اسلامی به سایر مناطق جهان اسلام را منجر به شکست دانست و تاکید کرد: سیاست مداران کاخ سفید طی دو دهه گذشته با اجرای برنامه های متعددی سعی در جلوگیری از صدور این انقلاب به سایر بلاد اسلامی از طرق مختلف از جمله؛ ایجاد بی ثباتی در ایران و ایجاد ناامنی در محورهای صدور انقلاب اسلامی ایران یعنی کشورهای عراق، افغانستان، سوریه و ... و در نهایت بی ثباتی نظامی که مبتنی بر اصل ولایت مطلقه فقیه می باشد نموده که به فضل پروردگار و تدابیر رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای و همچنین حضور دائمی مردم در صحنه و پاسداری از دستاوردهای انقلاب و نظام ، شکست خورده اند.

سرگرد اکبری با اشاره به حماسه سازی های رزمندگان اسلام در طول دوران دفاع مقدس و همچنین جانفشانی شهدای مدافع حرم به خصوص سردار شهید حاج آزاد خشنود، تأکید کرد: اعتقاد راسخ  و پایبندی مردم بصیر و ولایتمدار به اصول و ارزش های انقلاب اسلامی منجر به عزت و سرافرازی ایران اسلامی در سراسر این کره خاکی شده است.

فرمانده سپاه سروستان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص تهاجم فرهنگی دشمن تأکید کرد: دشمن پس از شکست در جبهه جنگ سخت همه توان و امکانات خویش را در جبهه فرهنگی به کار گرفته تا ایران اسلامی ما را به اندلسی دیگر تبدیل کرده و با هجمه به اعتقادات دینی مردم مقاومت و ظلم ستیزی ما را نسبت به مسائل دینی و به خصوص تفکر شیعی بی تفاوت و روی گردان سازد.

سرگرد اکبری در پایان، ضمن تقدیر از خدمات صادقانه برادر مرتضی توکلی فرمانده سابق  حوزه مقاومت شهید زارع تاکید کرد: جذب حداکثری در  بسیج، گسترش فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و تلاش در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی و همچنین ارتباط  و تعامل با مسئولین شهرکوهنجان در جهت رشد و توسعه بسیج را از جمله انتظارات ما از  بردار مهدی پورکریم فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج  شهید زارع می باشد.

انقلاب اسلامی مقدمه ای برآغاز حاکمیت دین الهی است
انقلاب اسلامی مقدمه ای برآغاز حاکمیت دین الهی است

نام:
ایمیل:
* نظر: