آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۱۰۶۴۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱
به مناسبت فرا رسیدن ماه رمضان، ماه ضیافت الهی اولین دوره مسابقات فوتسال جام رمضان حوزه بسیج کارگری امام حسین (ع) سپاه ناحیه ثارالله(ع)شیراز برگزار شد.
به گزارش تنویر سپاه ناحیه ثارالله؛به مناسبت فرا رسیدن ماه رمضان، ماه ضیافت الهی اولین دوره مسابقات فوتسال جام رمضان حوزه بسیج کارگری امام حسین(ع) سپاه ناحیه ثارالله(ع)شیراز مستقر در شرکت سیمان فارس برگزار شد.

این مسابقات که جام رمضان یادواره شهید فریدون عباسی  در روزهای شنبه و یکشنبه 20 و 21 خرداد در سالن ورزشی شرکت پشم شیشه ایران برگزار شد، این دوره از مسابقات توسط حوزه بسیج کارگری سپاه ناحیه ثارالله(ع)شیراز برگزار و در فینال این مسابقات که از ساعت 22:00 روز یکشنبه 21خرداد برگزار گردید، تیمهای مؤسسه عمران قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) به مصاف تیم شرکت سیمان فارس رفت که این دیدار با برد مقتدرانه تیم سیمان فارس با نتیجه 2-6 به پایان رسید و جام قهرمانی نصیب این تیم شد.قابل ذکر است که در دیدار رده بندی نیز تیم شرکت پشم شیشه ایران موفق شد بر رقیب خود تیم شرکت نوآوران صنعت سبز برتری یابد و مقام سومی مسابقات را به خود اختصاص دهد. ضمناً بازیکنان با اخلاق تیم نوآوران صنعت سبزپارس نیزدر این مسابقات کاپ اخلاق مسابقات را بر سر گرفتند.

در مراسم اختتامیه این مسابقات که با حضور سرهنگ پاسدار سید محمود جعفری جانشین فرمانده سپاه ثارالله (ع) شیراز و مهندس ذاکری زاده مدیرعامل  شرکت پشم شیشه ایران و سرگرد غضنفر پارسایی فرمانده حوزه بسیج کارگری  جوائزی  به تیمهای برتر اهداء گردید.

قابل ذکر است که هدف از برگزاری این مسابقات، ایجاد نشاط در ماه مبارک رمضان و ترغیب به ورزش و ارتقاء سلامت کارگران صنایع مختلف بود.

نام:
ایمیل:
* نظر: