آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۱۰۶۴۲۶
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز :
سرهنگ محبی پور گفت:از ابتدای ماه رمضان 18 واحد صنفی شامل رستوران و بیرون‌بر توسط مراجع قضایی وامربه معروف ونهی از منکر سپاه ناحیه ثارالله(ع) در محدوده غرب شیراز پلمب شده است.
به گزارش تنویر سپاه ناحیه ثارالله، سرهنگ اسماعیل محبی‌پور فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز اظهار داشت: در راستای ترویج فرهنگ امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر به ویژه در ماه مبارک رمضان، نیروهای قرارگاه امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر سپاه ناحیه ثارالله (ع) که به عنوان ضابطان دادگستری به شمار می‌روند، با دستور و هماهنگی مرجع قضایی برخورد قانونی با روزه‌خواران در ماه مبارک رمضان را در دستور کار دارند.

وی با اشاره به اینکه شعبه خاص دادسرای ویژه مقابله با روزه‌خواری با هدف تذکر لسانی و سپس تعهد کتبی و در نهایت برخورد قضایی راه‌اندازی شده است، افزود: تذکر پیشگیرانه با رویکرد ایجابی و لسانی در راستای احیای فریضه امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر در ایام ماه رمضان برای پاسداشت و رعایت حرمت این ماه در جامعه به جد دنبال می‌شود.        

مسؤول قرارگاه امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر سپاه ثارالله تصریح کرد: از ابتدای ماه رمضان تاکنون توسط این قرارگاه و با همکاری مراجع قضایی، طرح پیشگرانه مقابله با روزه‌خواری با رویکرد تذکر لسانی در مراکز رستوران‌ها و اغذیه‌فروشی‌ها در دستور کار قرار دارد.

سرهنگ محبی‌پور بیان داشت: در اجرای این طرح صنوف طبخ و توزیع مواد غذایی بیرون‌بر و رستوران‌ها همکاری خوبی داشته‌اند.

وی در پایان تاکید کرد: پیشگیری و مقابله با هنجارشکنی روزه‌خواری و رعایت حرمت شرعی این ماه از مطالبات به حق مردم است که باید در سطح گسترده‌ای اجرایی شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: