کد خبر: ۱۰۶۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه اقلید:
همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان،ماه ضیافت الهی و بهار قرآن ، و فرا رسیدن لیالی قدر و شهادت مولی الموحدین حضرت علی ابن ابیطالب(ع) مراسمی با حضور فرمانده سپاه اقلید،پایوران و سربازان، در نمازخانه شهدای پاسدار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه اقلید، همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان،ماه ضیافت الهی و بهار قرآن ، و فرا رسیدن لیالی قدر و شهادت مولی الموحدین حضرت علی ابن ابیطالب(ع) مراسمی با حضور فرمانده سپاه اقلید،پایوران و سربازان، در نمازخانه شهدای پاسدار برگزار شد.

 در این مراسم حاج آقا شاطری مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه اقلید ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت علی (ع) به اهیمت لیالی قدر اشاره نمودند و گفتند: یکی از فضیلت های ویژه و مخصوص ماه مباره رمضان که در طول سال یکبار هم بیشتر تکرار نمی شود شب قدر است.

ایشان در ادامه شب قدر را قلب ماه رمضان معرفی کردند  و خاطر نشان کردند: این شب نقطه اوج و قله ماه مبارک رمضان است .

 حاچ اقا شاطری افزودند: اصل شب قدر مربوط به امام زمان است و هرچه به عالم هستی می رسد به طفیل چیزی است که به امام زمان نازل می شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه اقلید در پایان به  بیان روایت اهل بیت پرداختند، که فرموده اند: به حوادث شب قدر که هرسال تکرار می شود بر وجود امام زمان احتجاج کنید، زیرا اگر امام زمان نباشد ،این حوادث (نزول ملائکه،روح)بر چه کسی نازل می شود؟ و اگر امام زمان روی زمین نباشد  شب قدر از مردم گرفته می شود.


 

نام:
ایمیل:
* نظر: