آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۶۴۹۶
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس:
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس گفت: عده ای مغرضانه، برخی از بیانات و توصیه های مقام معظم رهبری را به گونه ای دیگر القا می کنند

اسماعیل قزل سفلی در گردهمایی فرزندان روح الله که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد اظهار داشت: دشمنان از هر ابزاری برای مقابله با انقلاب اسلامی استفاده می کنند چراکه این انقلاب الگویی برای همه مسلمانان و دولت های آزاده بخش است.

وی با اشاره به شرایط حساس و پیچیده انقلاب اسلامی گفت: برای حراست از خون شهدا باید تمام توان خود را به میدان آورد.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس اضافه کرد: عده ای می خواهند امام منهای استکبارستیزی و ساده زیستی را به ما تحمیل کنند از این رو باید مراقب بود.

قزل سفلی با بیان اینکه امروز تبیین و جهاد حرف زدن با مردم نقش تعیین کننده در تبیین انقلاب اسلامی دارد ادامه داد: عده ای نمی خواهند اندیشه های امام راحل در بین مردم رسوخ پیدا کند و در این راستا تلاش می کنند تا گفته های امام در قفسه کتاب بماند از این رو وظیفه داریم که این اندیشه ها را برای مردم تبیین کنیم.

وی با بیان اینکه عده ای مغرضانه، برخی از بیانات و توصیه های مقام معظم رهبری را به گونه ای دیگر القا می کنند افزود: بیش از گذشته به حرکت با بصیرت نیاز داریم و باید برای ریزترین مسائل جهان تحلیل کنیم.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس خاطرنشان کرد: دانشجویان نقش خود را در انقلاب پیدا کنند.

قزل سفلی در ادامه به بحث نسخه های14 میلیاردی اشاره و بیان کرد: به حتم ساحت مقدس پزشکان ما از این مباحث پاک است اما اگر یک نمونه هم باشد زیبنده نیست.

وی با بیان اینکه بسیج یک شرکت خصوصی نیست، بر جذب حداکثری تاکید و تصریح کرد: هر فردی که دل در گرو انقلاب و نظام دارد و دغدغه انقلاب داشته باشد، بسیجی است.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: