آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۶۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۹
به همت بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز؛
جشنواره علمی فرهنگی «فرزندان روح الله» برای نخستین‌بار به همت بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تجلیل از اساتید ارزشی و انقلابی و دانشجوهای بسیجی شیراز، برگزار شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این آیین طی سخنانی کوتاه به تحلیل پیرامون حکم آتش به اختیار از سوی رهبر معظم انقلاب و وظایف بسیج دانشجویی و جوان انقلابی به عنوان فرزندان روح الله پرداخت.

محمدهادی ایمانیه اظهار داشت: کرسی‌های مهم کشور حق افراد متدین و انقلابی است، چراکه در جهت حفظ آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی ایستادگی می‌کنند.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس دیگر سخنران این مراسم نیز خطاب به دانشجویان گفت: به عنوان دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی باید نقش خود را در انقلاب اسلامی پیدا کنید؛ قرار نیست در حوزه سلامت که یکی از مهمترین مؤلفه‌های امنیت و قدرت ملی است، کسانی که تحصیلات کشاورزی دارند نقش‌آفرینی کنند.

اسماعیل قزل‌سفلی با اشاره به نسخه‌های 14 میلیاردی پخش شده در رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی استان فارس ادامه داد: قطعا ساحت مقدس بسیاری از اساتید پزشکی و پزشکان ما از فساد پاک است، اما اگر یک مورد فساد هم وجود داشته باشد زیبنده‌ی این انقلاب نیست و باید این مسئله را با جدیت دنبال کنیم.

وی با بیان اینکه دشمن امروزه به دنبال این است که سطح مبارزه را تغییر دهد، متذکر شد: سطح مبارزه‌ی نوینی برای نیروهای انقلابی شروع شده و دشمن در پی آن است که سطوح مقابله و تقابل را از سطح ایدئولوژیک به سطح استراتژیک بکشاند.

قزل‌سفلی تصریح کرد: دشمن در واقع درحال تغییر سطح مبارزه از تقابل بین لیبرالیسم و اسلام به سطح سانتریفیوژها، سوئیفت‌ها و حتی موشک‌ها است که باید خودمان را با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، در صف اول مبارزه احساس ‌کنیم.

به گفته وی سطح دوم مبارزه نوین امروز این است که همه چیز را به صورت ایدئولوژی لیبرالیسم نهادینه کنند، به معنای این که همه چیز مباح است که باید در این زمینه بسیار هوشیار باشیم.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه تکنولوژی هم فرصت است و هم تهدید، خاطرنشان کرد: تکنولوژی یک فرصت است برای انتقال معارف و مفاهیم انقلاب که باید از آن بهره بگیریم و متاسفانه در این حوزه بسیار کم‌کار هستیم.

محمودی یکی از اساتید دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز با اشاره به فضائل ماه مبارک رمضان به تشریح وظایف جوان بسیجی و انقلابی پیرامون مسائل روز جامعه و حکم آتش به اختیار رهبر معظم انقلاب پرداخت و خواستار حضور مؤثر دانشجویان نخبه انقلابی در کارگروه جذب هیئت علمی شد که در تایید اساتید انقلابی و کارآمد و بررسی عملکرد اساتید نقش به سزایی داشته باشند.

در این مراسم اساتید و دانشجویان شیرازی به دلیل افزایش معدل کل، کانون و پایگاه‌های برتر و بسیجیان فعال در اردوهای درمانی کربلا، اردوهای جهادی و راهیان نور سال 95 از سوی دکتر ایمانیه رئیس دانشگاه علوم پزشکی و قزل‌سفلی فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی فارس تقدیر شدند.

photo_2017-06-14_10-11-26.jpg

photo_2017-06-14_10-12-11.jpg

photo_2017-06-14_10-11-22.jpg


نام:
ایمیل:
* نظر: