جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۴:۰۷:۴۱
کد خبر: ۱۰۶۵۲۰
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴
به ابتکار و همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرقان
نشست همدلی با حضور منتخبین شوراهای شهر زرقان و لپویی و مسؤولان و به ابتکار سپاه ناحیه زرقان برگزار گردید.
به گزارش تنویر زرقان  نشستی با عنوان همدلی  با حضور منتخبین و اعضای فعلی  شوراهای اسلامی شهر زرقان و لپویی ، شهرداران ، امام جمعه زرقان و لپویی ،کارکنان دادگاه و معاون بخشدار و به همت و ابتکار سپاه ناحیه زرقان برگزار و در پایان همه شرکت کنندگان پس از اقامه نماز جماعت  در ضیافت افطار شرکت کردند.

سرگرد پاسدار مجید علی پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرقان با ضمن خیر مقدم گویی و تبریک به منتخبین شورای شهر اسلامی شهر زرقان و لپویی به خاطر جلب اعتماد مردم ، و تقدیر از زحمات شورای فعلی گفت : سپاه به عنوان یک نهاد انقلابی  در راه دفاع از انقلاب و ارزشها و موضع گیری در خصوص موضوعات مختلف با صراحت اقدام می کند و رفتار سپاه می بایست طوری باشد که وارد دسته بندی هایی که گاها در موضوعات مختلف شهری بین مردم ایجاد می شود شرکت نکرده و این موضوع نیز یک رفتار منطقی از طرف سپاه می باشد.

وی در ادامه گفت :موضع و نظر سپاه ایجاد فضای همدلی و منطقی در بین مسؤولان در یک فضای مثبت و کارشناسانه و منطقی و به دور از ایجاد حساسیت هاست و  اعضای محترم شورای شهر و مسؤولان موضوعاتی که می بایست با نظر کارشناسانه و عالمانه پیگیری و تصمیم گیری شود را نباید به جامعه انتقال دهد تا فضای احساسی و دودستگی در بین مردم ایجاد نگردد که اگر چنین باشد قطعا مصلحت ها و واقعیت ها ذبح خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین دهقان امام جمعه لپویی با اشاره به استمرار داشتن جلسه همدلی مسؤولان گفت :اختلافات باید هرچه زودتر از بین برود و به وحدت،همدلی و به یکپارچگی بین مسؤولان تاکید کرد.

وی با اشاره به توجه داشتن به معنویات ماه رمضان ادامه داد :ماه رمضان بهترین فرصت برای خودسازی نفس است، افرادی که دچار لغزش و خطا و گناه شده‌اند در این ماه از خداوند طلب بخشش کنند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدهادی ربانی شیرازی با تقدیر از فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرقان به خاطر تشکیل این جلسه ، ضرورت نزدیکی و همدلی بین شورای اسلامی شهر زرقان و لپویی برای حل مشکلات و توسعه و ارتقا بخش زرقان دانست.

وی در ادامه همدلی و همزبانی بین  مسؤولان را رمز موفقیت در امور دانست و افزود :فضای همدلی خوبی  بین مسؤولان  ایجاد شده است که باید این فضا گسترش و تداوم یابد که با این همدلی می توان زمینه پیشرفت منطقه را فراهم کرد .

امام جمعه زرقان با اشاره به حدیثی از امیرالمؤمنین ادامه داد : یکی از شاخصه های برنامه ریزی عمرانی این است که باید گستره وسیعتری از عدالت را بپوشاند و همچنین رضایت بیشتر آحاد مردم را به دنبال داشته باشد.

در ادامه این جلسه مشکلات و پیشنهادات جهت بهبود وضعیت منطقه و  افزایش ارتباط با مردم بیان و تصمیمات لازم اتخاذ گردید و برخی از اعضا نیز دیدگاه های خود را مطرح کردند.

درپایان نیز اعضای شورا و شهردار های این دوشهر ، با سرو افطار به این مراسم پایان دادند


نام:
ایمیل:
* نظر: