کد خبر: ۱۰۶۵۳۳
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹
مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه محمد رسول‌الله (ص) شیراز
مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه محمد رسول‌الله (ص) شیراز گفت: مهم‌ترین وظیفه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حفظ، حراست و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف است..
 حجت‌الاسلام عباس حاجی‌پور شامگاه چهارشنبه در جمع خانواده‌های کارکنان ناحیه محمد رسول‌الله (ص) شیراز در سخنانی اظهار داشت: در شرایط کنونی دشمن درصدد ضربه زدن به اساس و بنیان جمهوری اسلامی ایران است و در این راستا برای مقابله با توطئه‌های استکبار باید در سایه ولایت و رهبری گام برداشته شود..
وی تصریح کرد: تمام جان‌برکفانی که در نهاد مقدس و انقلابی سپاه پاسداران خدمت می‌کنند توفیق بزرگی از طرف خداوند متعال نصیبشان شده، چراکه هدف این نهاد مقدس صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی و جهان تشیع است..
حاجی‌پور در ادامه این آئین به اهمیت شب قدر در آیات و روایات پرداخت و افزود: اگر همه ماه مبارک رمضان را یکجا جمع کنیم، بافضیلت درک شب قدر برابری نمی‌کند..
وی افزود: در شب قدر ملائک از آسمان به زمین می‌آیند و مقدرات یک‌ساله هر شخص را مشخص می‌کنند و این شب عظیم، بهترین فرصت جهت خلوت نمودن با خداوند متعال برای طلب عفو و بخشش و درگذشتن از تقصیرات یک‌ساله است
نام:
ایمیل:
* نظر: