پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۷:۰۸:۵۵
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۰۶۵۵۱
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۱
گزارش تصویری
طرح نسیم محبت با گشت مشترک قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر ناحیه جهرم، بسیج اصناف و کارگری به همراه پلیس نظارت بر اماکن و مسئول اتاق اصناف شهرستان از غرفه ها و حجره های میدان میوه و تره بار شهرستان جهرم، اجرا شد.
به گزارش تنویر جهرم، امید حریری مسئول قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر ناحیه جهرم از گشت مشترک آن قرارگاه، بسیج اصناف و کارگری به همراه پلیس نظارت بر اماکن و مسئول اتاق اصناف شهرستان در راستای اجرای طرح نسیم محبت در ماه مبارک رمضان و بازدید از غرفه ها و حجره های میدان میوه و تره بار شهرستان جهرم، خبر داد.
حریری از جمله اهداف این گشت را استمرار در حضور مشترک مسئولین شهرستان در راستای طرح نسیم محبت و حفظ شئونات اسلامی در ماه مبارک رمضان عنوان کرد و ادامه داد: در این برنامه از متصدیان و غرفه داران میدان میوه و تره بار شهرستان جهرم که اهتمام به رعایت حرمت ماه مبارک رمضان داشتند تقدیر شد.

وی افزود: تذکر لسانی به روزه خواران و تلنگر به افراد غیر بومی و مسافر که نسبت به رعایت حرمت روزه داران سهل انگاری می نمایند، بررسی تخلفات صنفی و تذکر کتبی به واحد های صنفی متخلف، تلاش در جهت اجرای شاخص های اقتصاد مقاومتی و جلوگیری از ورود میوه های قاچاق از کشور های هم جوار به منظور تحکیم و حمایت از تولید داخلی، تجلیل و تقدیر از خادمان و متولیان نمازخانه میدان میوه و تره بار جهرم و تشکر از حضور نمازگزاران و .... در ماه مبارک رمضان از دیگر اهداف این طرح بود.
نام:
ایمیل:
* نظر: