کد خبر: ۱۰۶۶۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱
پیام گرامی‌داشت یاد شهدای مدافع حرم:
دوچرخه‌سوار ایران‌گرد بابلسری که در راستای ترویج فرهنگ دوچرخه‌سواری و گردشگری داخلی و با پیام گرامی‌داشت یاد شهدای مدافع حرم، رکاب‌زنی با دوچرخه را از سال گذشته آغاز کرده است، به شهرستان اقلید رسید

به گزارش  روابط عمومی و تبلیغات سپاه اقلید، محمدآقا میربابایی دوچرخه‌سوار اهل بابلسر که حرکت خود را از تابستان سال 1395 از زادگاهش آغاز کرده است، هدف خود از این برنامه را ترویج فرهنگ دوچرخه‌سواری و همچنین گردشگری داخلی با استفاده از وسیله نقلیه بدون دود و دیدن مناطق زیبای کشور عنوان کرد.

 

این ورزشکار گفت: گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم یکی از اصلی‌ترین اهداف و پیام این حرکت است که در راستای آن با ورود به هر شهر، به دیدار خانواده این شهیدان رفته و عکس این شهدا را جمع‌آوری می‌کنم.

 

میربابایی سفر به 150 کشور جهان را از برنامه‌های آتی خود عنوان کرد و گفت: تاکنون از استان‌هایی چون مازندران، گیلان، اردبیل، آذربایجان، کرمانشاه، کردستان، ایلام، خوزستان، کرمان و یزد عبور کرده و اکنون به فارس رسیده‌ام.

 

این دوچرخه‌سوار مازندرانی پس از ورود به شهرستان اقلید با حضور در گلزار شهدای شهرستان، با آرمان‌های امام راحل و شهدای والامقام تجدید میثاق کرد و سپس به دیدار فرمانده سپاه این شهرستان رفت.

 

موسی زارعی فرمانده ناحیه مقاومت اقلید در این دیدار با گرامی‌داشت یاد شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم، امنیت و آرامش امروز کشور را مدیون ایثار و از خود گذشتگی آن‌ها دانست و بر لزوم درایت، بصیرت، صیانت و همت جهادی مردم به ویژه جوانان و نوجوانان کشور از ارزش‌های والای امام و شهدا و آرمان‌های انقلاب تأکید کرد.


نام:
ایمیل:
* نظر: