آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۶۶۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱
فرمانده سپاه فجر فارس خبر داد:
سردار غیاثی گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان سبد کالای اساسی سپاه فجر در بین تعدادی از خانواده های محروم استان فارس توزیع می شود.
به گزارش تنویر، سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه ماه مبارک رمضان ماه خودسازی معنوی و یاری محرومان است، گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان سبد کالای اساسی سپاه فجر در بین تعدادی از خانواده های محروم استان فارس توزیع می شود.

وی با بیان اینکه سبد کالای رمضان سپاه فجر شامل اقلام غذایی مورد نیاز و مایحتاج روزانه خانواده هاست، گفت: اجرای این طرح از سوی سپاه فجر با هدف حمایت از اقشار محروم و کم درآمد، الگو سازی و ترویج فرهنگ یاری محرومان در جامعه صورت می پذیرد.

فرمانده سپاه فجر با اشاره به پیشرو بودن بسیج در عرصه خدمت رسانی به ملت ایران، گفت: برای اطمینان از توزیع به موقع و مناسب سبد کالای رمضان در مناطق محروم، این طرح توسط بسیجیان و با مدیریت سازمان بسیج سازندگی در سراسر استان فارس اجرا می شود.

سردار غیاثی با بیان اینکه محرومیت زدایی و رونق بخشیدن به اقتصاد از ماموریت های اصلی بسیج سازندگی استان فارس در سال جاری هستند، گفت: برگزاری اردوهای جهادی با حضور جوانان مومن و انقلابی، اجرای پروژه های عمرانی در راستای محرومیت زدایی در نقاط مختلف استان فارس و ارائه تسهیلات به کارآفرینان در راستای اشتغالزایی برای جوانان و ارتقاء ثبات شغلی کارگران برنامه های مهم سازمان بسیج سازندگی در سال جاری هستند.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه ماه رمضان بهترین فرصت برای یاری رسانی به محرومان جامعه است، خاطرنشان کرد: توجه ویژه به اقشار کم درآمد و خانواده های محروم از وظایف مهم مسئولان و مدیران کشور است و همه سازمان ها و نهادها باید با توجه به ظرفیت های موجود در عرصه خدمت رسانی به محرومان جامعه فعال شوند.
نام:
ایمیل:
* نظر: