جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۹:۴۳:۵۲
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۱۰۶۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۸
روز قدس، یادآور تکلیف ملل مسلمان نسبت به فلسطین است

به گزارش بسیج مهندسین فارس:سازمان بسیج مهندسین صنعت و عمران و معماری فارس با انتشار بیانیه ای از اقشار مختلف مردم و به ویژه جامعه مهندسین برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت به عمل آورد.

متن بیانیه به این شرح است

 

بسمه تعالی 

 

روز قدس، روز اسلام است.

امام خمینی(ره)

قدس، فصل مبارزات خونین تاریخ "مقاومت اسلامی” است که برگ برگ آن، یادمان فریادهای بی کران، مظلومیتی بی مرز و حماسه ای ماندگار از ایثار، شجاعت و شهادت است.

 فلسطین یک سرزمین اسلامی است که رنج یک قرن اشغال توسط کفار را بر شانه خود تحمل کرده است.

 

روز قدس، یادآور تکلیف ملل مسلمان نسبت به فلسطین است که فرمود: " وَ لَنْ یَجْعَلَ اللَّهُ لِلْکافِرینَ عَلَی الْمُؤْمِنینَ سَبیلاً ". 

 

روز قدس، روز استجابت دستور خداست و رسول که فرمان داد:"یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اسْتَجِیبُوا لِلَّهِ وَلِلرَّسُولِ إِذَا دَعَاکُمْ ". ... - ضرورت وحدت امت اسلامی برای آزاد سازی فلسطین و قدس شریف؛ با توجه به تحولات جدید منطقه ای و بین المللی، بیش از گذشته است، زیرا علاوه بر اینکه فلسطین هنوز در اشغال صهیونیست‌ها قرار دارد؛ بسیاری از نظام های عربی از سوی صهیونیست ها تسخیر شده اند به گونه‌ای که از نگاه آنها اسرائیل دیگر دشمن محسوب نمی‌شود بلکه در جهت خدمت به اسرائیل، کشورها و جریان‌های مقاومت اسلامی را که دشمن اسرائیل هستند را به عنوان دشمن معرفی می کنند. اقدامی خطرناک که موجب تعریف و نهادینه کردن واگرایی در جهان اسلام خواهد شد.

جبهه غرب که با شکل‌گیری موج بیداری اسلامی و فرو ریختن پایگاه‌های خود در شمال آفریقا و غرب آسیا دچار وحشت و یک مخمصه ‌راهبردی شده بود و روند تحولات منطقه‌ای، امنیت و موجودیت رژیم جعلی صهیونیستی را نیز با چالشی سخت رو‌به‌رو ساخته بود، راهبرد مشغول‌سازی جبهه مقاومت اسلامی در جنگ‌های نیابتی و فتنه‌های تروریستی در سوریه، عراق و یمن را عملیاتی کرد تا مانع مسدود شدن  مجرای تنفسی اسرائیل غاصب جنایتکار شود.

راهبرد هوشمندانه امام راحل (ره) در نامگذاری روز جهانی قدس و معرفی آرمان بلند قدس شریف و راهبری حکیمانه خلف صالح ایشان مقام عظمای ولایت و رهبری امام خامنه‌ای ( مدظله العالی) در تداوم و تبلور وحدت‌ساز آن در بین امت اسلامی ، پشتوانه عظیمی است که با متجلی ساختن وحدت مسلمین برای عبور از شرایط حساس و خطیر کنونی پیروزی جبهه مقاومت اسلامی و به طور مشخص ملت‌های عراق، سوریه و یمن را مقدمه تحقق آزادی قدس و فلسطینیان مظلوم قرار خواهد داد.

دشمنان قسم خورده نظام اسلامی به سرکردگی آمریکای جنایتکار به خیال خام خود با حوادث  مختلف در طول سالهای اخیر و بویژه  حادثه تروریستی تهران به دنبال  ضربه زدن به وحدت و اقتدار نظام اسلامی بود که با محکومیت آحاد ملت و پاسخ کوبنده و سیلی محکم، به موقع و دقیقی از سوی سپاه پاسداران مواجه شد و ملت ایران با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن همراهی با ملت مظلوم فلسطین برای تحقق آرمان آزادی قدس شریف،  دوباره پاسخی قاطع به تهدیدات تروریسم جهانی به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی خواهند داد.

امروز داعش زخمی تازه و رنج آور بر پیکره اسلام و صلح جهانی است، اما مسلمانان ایران و جهان همگام با همه آزاداندیشان دنیا ظلم و خشونت و تروریسم را در هر نقطه ای از جهان و تحت لوای هر اسم و رسم و آیینی محکوم می کنند و با انسجام و وحدت و همدلی توطئه های شوم و ننگین استکبار جهانی را برملا و خنثی می نمایند.

 مهندسان شریف و آگاه ایران اسلامی و به ویژه استان پهناور فارس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بار دیگر حضور یکپارچه خود را در راهپیمایی روز قدس به نمایش خواهند گذاشت.

مسول بسیج مهندسین صنعت و عمران و معماری فارس

/224224

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: